ג'ורג'ינה, שומעת? הישבן של אשתו של מסי שבר את הרשת לחתיכות

ליאו מסי ואנטונלה
ליאו מסי ואנטונלה | טוויטר

אחרי סשן התיעודים החושפניים של בת הזוג של רונאלדו, אנטונלה שיתפה תמונה לוהטת מאימון משותף עם כוכב ברצלונה. צפו

(גודל טקסט)

בדרך כלל הם נחבאים אל הכלים ולא חושפים תמונות או סרטוני וידאו, אבל כשליאו מסי ואנטונלה רוקוזו נמצאים בחופשה, הדברים נראים אחרת לגמרי. הפרעוש אחריו עוקבים 237 מיליון איש באינסטגרם, נתן הצצה מיוחדת לאימון שלו ושל אשתו. בסטורי ששיתף רואים את הישבן של הארגנטינאית הפצצה במרכז המסך כשהיא מרימה משקולות ועושה סקוואטים במהלך החופשה במיאמי.

הזוג הכי מפורסם בארגנטינה נהנה מאימון משותף שהעבירה מדריכת כושר פרטית מקומית, המלווה אותם ומעבירה להם שני אימונים ביום: בבוקר ובערב. ככה זה כשאתה אחד משני השחקנים הטובים והמפורסמים בעולם. אז מה קרה שהפרעוש החליט לשתף את בסטורי אחר סטורי מתוך הסטודיו המיוזע? המדור מאמין כי קיימות שתי אופציות: האחת, אנטונלה נראית מיליון דולר בחזייה ומכנסי שורט צמודים שהוא פשוט היה חייב לחלוק את כל היופי.

השנייה, ההתעסקות הבלתי פוסקת בישבנה של "היריבה" המושבעת של אנטונלה, חברתו של כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס. כזכור הכותרות בתקשורת העולמית מתעסקות כל הזמן בהגדלת החזה של הדוגמנית הספרדייה, בישבן שלה, בתמונות שלה ללא תחתונים ואולי לאנטונלה פשוט נמאס והיא החליטה להגיד לכולם 'היי, גם אני כאן'. זה מסביר את העובדה שהיא העלתה בעצמה תמונה מהחופים היפים של מיאמי עם בגד ים חוטיני ובעצמה מציגה גזרה שלא משאירה זכר לעובדה שהיא עברה שלושה הריונות בחייה. אז אנטונלה וג'ורג'ינה, אצלנו יש מקום בלב לשתיכן. תמיד.

מתאמנת ושוברת את הרשת. אנטונלה
מתאמנת ושוברת את הרשת. אנטונלה | מסך, אינסטגרם
ליאו מסי ואנטונלה באימון משותף
ליאו מסי ואנטונלה באימון משותף | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי