ריסקה את הרשת: בת הזוג של רונאלדו הצטלמה בעירום

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | RUI SILVA/AFP via Getty Images

אחרי התמונה שהעלתה תהיות לגבי הגדלת חזה ופורסמה בשבוע שעבר, ג'ורג'ינה רודריגס עשתה זאת שוב, הפעם עם תמונה שלא משאירה הרבה מקום לדמיון. "איך כרטיסטיאנו זורם עם זה?", תהו העוקבים

(גודל טקסט)

ג'ורג'ינה רודריגס, בת הזוג הלוהטת של כריסטיאנו רונאלדו, נמצאות בשיא שלה בכל פעם שהם מחליטים לצאת להפלגה ביאכטה המפוארת שלו. הפורטוגלי והדוגמנית הספרדייה שלו מפליגים בחופים הקסומים של פורטוגל ובעוד CR7 גורם לספקולציות ודריכות רבה מצד תקשורת הספורט עקב הפוסט שפרסם תחת הכותרת "יום ההחלטה", ג'ורג'ינה העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם, בה משתזפת על הסיפון ללא חלק תחתון.

ללא חלק תחתון. ג'ורג'ינה רודריגס
ללא חלק תחתון. ג'ורג'ינה רודריגס | מסך, אינסטגרם

כזכור, בשבוע שעבר תהו מיליוני העוקבים האם זוגתו של רונאלדו עברה ניתוח להגדלת חזה. ויכוח גדול שרר בתגובות בין העוקבים וכעת הרשת סוערת סביבי השאלה האם הדוגמנית של רונאלדו הצטלמה ללא החלק התחתון של הביקיני שלה. "בת ים נטושה", כך היא כתבה על התמונה וממים בהם גופה הופך לגוף של חצי דג עם סנפיר ארוך החלו לזרום. "איך בת ים יוצאת עם כריש?", נכתב בתגובות וההסכמה הייתה כמעט פה אחד – הספרדייה היא אחת מנשות הכדורגלנים היפות בעולם.

יש שאומרים שהיא לובשת תחתונים קטנים שהמצלמה פשוט לא תפסה, אך השאר בטוחים "ג'ורג'ינה הצטלמה עירומה על היאכטה. איך כריסטיאנו זורם עם זה?". חוץ מלעבוד שעות נוספות על השיזוף, ג'ורג'ינה שיתפה את מיליוני העוקבים בלו"ז שלהם בזמן ההפלגה: צפייה בשקיעה עם בקבוק שמפניה, משחקי קלפים אל תוך הלילה עם קפה ותה ושלוש ארוחות מפנקות. נשמע כמו משהו שהיינו יכולים להתחבר אליו.

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי