משאירה אבק לאנטונלה וג'ורג'ינה: אשת הכדורגלן הישראלית שברה את האינסטגרם

שונית חמד | אינסטגרם

לשונית חמד אין שום סיבה לקנא בנשותיהם של מסי ורונאלדו: בשיא החופשה שלה ושל החלוץ באוסטרליה, היא שיתפה פוסט חושפני שהפיל לכולם את הלסת

(גודל טקסט)

לפני שבועיים וחצי תומר חמד חתם לעונה אחת בווסטרן סידני, שתהיה קבוצתו השנייה באוסטרליה. החלוץ הישראלי בחר שלא להאריך חוזה בוולינגטון פיניקס ויגיע לסידני אחרי עונת בכורה טובה בליגה המקומית, שבמהלכה הוא כבש 11 שערים ב-21 הופעות. בימים אלו מבלה הליגיונר הישראלי בחופשת קיץ עם הכוכבת הפרטית שלו, אשתו שונית ושלוש בנותיהם – מיה, אמי ולנה. "החמדים" משמשים שגרירים למופת בזמן שהם קורעים את חופי אוסטרליה, כשהפוסט האחרון ששיתפה שונית בחשבון האינסטגרם שלה שבר את הרשת ואף הפיל למדור את הלסת.

אחרי ההתעסקות הבלתי פוסקת השבוע בישבנים של בנות הזוג של מסי ורונאלדו, שונית שלנו משאירה אבק לאנטונלה הארגנטינאית ולג'ורג'ינה הספרדייה, ומראה איך עושים את זה כחול-לבן סטייל. ללא שום זכר לעובדה שחוותה שלושה הריונות בחייה, שונית מצולמת בביקיני שחור זעיר במיוחד ומראה מדוע הנשים הישראליות הן השוות והיפות בעולם. את התמונה שיתפה אשת הכדורגלן בעלת 78,000 העוקבים (יותר מבעלה) מפורט דגלאס, עיירת נופש יפהפייה ושטופת שמש. לאחר שעברה ממקום למקום, הגיעה משפחת חמד לנקודה נפלאה בטיול שלהם שבה אפשר רק להתפנק ולהתרווח באווירה אקסקלוסיבית.

חוץ מזה, המשפחה היפה נהנתה מהפלגה על יאכטה, צלילה בשונית הגדולה בעולם וגם הרבה מיץ קוקוס שהזכיר לגברת חמד נשכחות מהחוויה שלה ב"הישרדות". גם החלוץ חובב קוקוסים, בדומה לאשתו, ולאחר ששתה מהקוקוס אמר לה: "זה נדיר, מה את מתלוננת? הייתי הולך ל'הישרדות' לשנה אם היה לי את זה כל היום". בהחלט נזכור את הנתון הזה בעתיד, כי תומר חמד על האי מריח לנו כמו פוטנציאל לזכייה במיליון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי