משלים הכנסה מהצד? ה"חלטורה" של רמי גרשון

נטע אלחמיסטר ורמי גרשון | אינסטגרם

רגע לפני שמכבי חיפה מתחילה רשמית בהכנות למשחק הבא באירופה, הבלם שלה ניצל את החופשה הקצרה לטובת דוגמנות עבור המותג של אשתו, נטע אלחמיסטר

(גודל טקסט)

את ימי המנוחה שקיבל רמי גרשון, שחקן מכבי חיפה, מאז ה-1:5 המוחץ על על דינמו טביליסי, ניצל הבלם בצורה לא שגרתית בכלל. הכדורגלן, שנשוי לדוגמנית בעלת אימפריית בגדי הים, נטע אלחמיסטר, שימש כפרזנטור עבור המותג של אשתו.

אלחמיסטר ושותפתה נועה בני, ש-Bananhot, מותג בגדי הים שמוערך בלמעלה מ- 2.5 מיליון שקלים, נמצא בבעלותן, החליטו גם הקיץ להוציא קולקציה מיוחדת עבור המין הגברי – ומי אם לא גרשון שימש כפרזנטור.

אז מעתה הגדירו את גרשון לא רק ככדורגלן, אלא גם כדוגמן בגדי ים. ובדיוק כמו החצי השני שלו שנראית מיליון דולר בביקיני, גם גרשון בעצמו נותן בראש. השניים בילו במהלך השבת במתחם היוקרתי בו הם מתגוררים בשכונת עיר ימים הנתנייתית, ועבדו על השיזוף בבריכה. אלחמיסטר שיתפה את 1.7 מיליון העוקבים שלה בסטורי בו היא הכינה אותם לקראת הבאות: "בקרוב כל הקולקציה של הגברים תצא החוצה… לא יכולתי להתאפק, אז בינתיים תסתפקו בדגם אחד!", כתבה וצילמה את בעלה בבגד הים החדש, שכמובן תאם לביקיני שהיא בעצמה לבשה.

רמי גרשון | אינסטגרם
נטע אלחמיסטר ורמי גרשון | אינסטגרם

מאז שנחשפה והתפוצצה שפרשת שי אביטל, לא הרבתה אלחמיסטר לשתף הרבה מחייה האישיים פרט לאימונים בחדר הכושר, כך ששמחנו לראות במדור שבילתה את השבת בנעימים. בזמן שגרשון נערך לקראת ההתמודדות של מכבי חיפה שלו ביום חמישי מול טורשאבן, אשתו ודאי מתכוננת ליום שאחרי הפרידה מהסוכן שליווה אותה בשש השנים האחרונות.

בנוסף לגיוס בעלה לצורכי דוגמנות, נטע שיתפה את העוקבים אתמול באחת האהבות הגדולות שלה, הגור שלה ושל גרשון העונה לשם ריו. חוץ מלהיות הדבר הכי מתוק בעולם, הוא גם הפגין כישורי אילוף מרשימים במיוחד – כולל לנבוח כשהדוגמנית מבקשת ממנו לדבר. יופי של הכנה לקראת הרחבת התא המשפחתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי