10 הכדורגלנים הכי מפורסמים שעוקבים אחרי ערן זהבי באינסטגרם

ערן זהבי
ערן זהבי | DeFodi Images / Contributor

איתרנו מי מבין 358,000 המעריצים של חלוץ פ.ס.וו ברשת החברתית מחזיקים במספר העוקבים הגדול ביותר: יכולים לנחש מי בראש הרשימה?

(גודל טקסט)

השלושער שכבש הליגיונר הכי מפורסם שלנו בהולנד, ערן זהבי, במשחק הראשון מול גלאטסראיי במוקדמות ליגת האלופות, ללא ספק שדרג עוד יותר את מעמדו של החלוץ הישראלי. המחמאות שמקבל מספר 7 של פ.ס.וו בתקשורת ההולנדית, הטורקית, הישראלית ובכלל, ללא ספק ממתגות אותו כסופרסטאר הגדול ביותר שיש לישראל מעבר לים: "זהבי עשה את ההבדל בין הקבוצות", "השילוב של גצה וזהבי נהדר. הגרמני משחק מאחורי זהבי והם הופכים אחד את השני לטובים יותר", אלו היו רק חלק משלל המחמאות שקיבל השחקן בן ה-34 שהפך להיות מעצמה גם באינסטגרם בשנה וחצי האחרונות.

כשהוא עם 358,000 עוקבים, המדור איתר את 10 הכדורגלנים הכי מפורסמים בארץ ובעולם שעוקבים אחרי זהבי, כשליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו עדיין לא שם, אבל בטוח שגם הם ילחצו מתישהו על כפתור ה"עקוב". בינתיים, הרשימה מתחילה בבלגיה, שם משחק ליאור רפאלוב כבר קרוב לעשור ומחזיק בכמעט 49,000 עוקבים ברשת החברתית. אחריו, החבר הקרוב ששיתף פעולה עם חלוץ פ.ס.וו במדי הפועל ת"א, איתי שכטר, עם 51,600 עוקבים באינסטגרם ובמקום השמיני ניצב קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו, עם 57,000 אלף עוקבים משלו.

בירם כיאל, שהשיג את רוב העוקבים שלו בקדנציה מעבר לים ולו 59,000 בסך הכל, נמצא במקום השביעי ואילו האיש והאגדה יוסי בניון, עם 77,000, הוא בין העוקבים הוותיקים של זהבי. ניר ביטון, שמתקרב בצעדי ענק ל-100k, עוקב אדוק גם הוא ומואנס דאבור, עם 126,000, הוא הישראלי האחרון ברשימה הזאת. את שלושת המקומות הראשונים חולקים בהתאם: מי שלקח עם זהבי כל תואר אפשרי במדי מכבי תל אביב, השוער הסרבי פדרארג ראקוביץ', עם 113,000 עוקבים, מספר שרק עולה ועולה מאז שעבר לצרפת.

ערן זהבי | אינסטגרם, צילום מסך

את המקום השני תופס שחקנה של ברצלונה ובעלה של קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו עם 7.1 מיליון עוקבים, כך שיש ייצוג גם לבארסה ברשימה הזאת וזה הזמן להגיע לדובדבן שבקצפת. במקום הראשון, הכדורגלן הכי מפורסם, בעל מספר העוקבים הגדול ביותר באינסטגרם שעוקב אחרי זהבי ואף הקדיש לו ברכה ביום הולדתו שחל בשבוע שעבר ואיחל לו מזל טוב אל מול 7.9 מיליון העוקבים שלו, הוא מריו גצה הגרמני. כבוד!

זהבי וגצה. שילוב מנצח | אינסטגרם, צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי