Sport1 Banner

לא רק ההשעיה מאחוריו: הקאמבק המרגש של ירדן שועה

ירדן שועה | דני מרון

חלוץ בית"ר ירושלים שיחק לראשונה העונה בהפסד למכבי פ"ת, אבל מסתבר שזו לא התפנית הגדולה היחידה בחייו - כי הוא חזר לזוגתו בת ה-17, רומי יוסיפוף

(גודל טקסט)

אחרי תקרית נוספת שהובילה להשעייתו מבית"ר ירושלים ופרידה מבת הזוג, אנחנו שמחים לספר לכם על תפנית של 180 מעלות בחייו של ירדן שועה. אתמול (רביעי) חזר שועה למגרש כשעלה מהספסל בהפסד 2:0 למכבי פתח תקווה, אבל זו לא הבשורה המשמחת היחידה בגזרתו – כי למדור נודע שהוא חזר לזרועותיה של האקסית הטרייה, רומי יוסיפוף.

לפני פחות מחודש סיפרנו לכם על הפרידה של חלוץ בית"ר וזוגתו בת ה-17, שהיו צמודים חזק במשך קצת פחות משנה, אך לאחר ששבו מחופשה בדובאי השניים החליטו לפרק את החבילה. שועה ויוסיפוף הסירו עוקב אחד מהשנייה באינסטגרם ולמרבה הפלא גם הסירו את כל התמונות המשותפות שלהם, כל אחד מהחשבון האישי שלו.

כעת התמונות חזרו לככב בפיד של הכדורגלן ותלמידת התיכון מראשון לציון, העוקב חזר גם כן ונראה שבני הזוג התגברו על המשקעים והצליחו לשקם את מערכת היחסים כל הדרך לקאמבק חגיגי. המדור הוכה תדהמה כשנודע על הפרידה והופתע מאוד לפני כחודש מכיוון שהשניים נראו מאוהבים עד מעל לגג, אבל האינסטגרם העיד על פיצוץ שלשמחתנו נותר מאחור.

עוד באותו נושא: ירדן שועה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי