הדרמה בעיצומה: מה באמת קורה בין אייל גולן לדניאל גרינברג?

אייל גולן, דניאל גרינברג | אינסטגרם

לאחר השמועות על משבר קשה, בעלי מרמורק ומאמן "גולסטאר" נראה מבלה לצד גרינברג ביום הולדת של חבר משותף, אך השניים היו מרוחקים ודניאל בחרה לא לפרסם תמונה משותפת. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על אחד הזוגות הכי מפורסמים בישראל, אייל גולן ודניאל גרינברג, שעל פי דיווחים קשיים בזוגיות במשך תקופה ארוכה ומקורות סיפרו כי המצב כה מורכב שהמילה "גירושים" נזרקה לאוויר. כעת, הבעלים של הפועל מרמורק וכוכב "גולסטאר" נצפה עם אשתו בתל אביב כשהם מבלים זה לצד זה ומנסים לשדר עסקים כרגיל. בוגרת האח הגדול, שנמצאת בחודש השמיני להריונה, נכנסה לבידוד בשבוע שעבר לאחר שהייתה במגע עם אחותה, קארין גרינברג, שהתגלתה כחולת קורונה.

דניאל עזבה את ביתם המשותף ברחובות ועברה להתגורר יחד עם בתה מיאל בבית הוריה בדרום על מנת לא להכניס גם את הזמר לבידוד, שכן הוא כידוע מחויב ללו"ז הופעות. אחרי שסיימה את הבידוד ועשתה שתי בדיקות קורונה שליליות, החצי השני של גולן שבה לביתה ברחובות, שם הם מתגוררים ומצפים כזכור לבנם המשותף השני. למרות השמועות על משבר שחווים השניים בשבועות האחרונים, כאשר השמועות הגיעו לרמה של שמועות על גירושים, אמש הם חגגו ב"ביץ' קלאב" בתל אביב, שם נערכה מסיבת יום הולדת של חבר קרוב.

השניים ישבו אחד לצד השנייה אך לא נראו קרובים במיוחד והמדור מקווה שאכן הצליחו להתפייס ולשים את המחלוקות מאחוריהם. בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, דניאל בחרה לשתף את השקיעה היפה מחוף הים התל אביבי ואילו ויתרה על תמונות משותפות שלה ושל בעלה כפי שהיא נוהגת להעלות לסטורי בדרך כלל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי