מסי ורונאלדו עזבו, אבל לישראל יש נציגות בקלאסיקו

מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו | Gettimages

שני הכוכבים הכי גדולים אמנם נטשו והטירוף סביב הקלאסיקו מעט ירד, אבל אחרי קורל סימנוביץ' נציגתנו בברצלונה, כעת גם מישל גרציג מקבלת חותמת רשמית מטיבו קורטואה ונכנסת לחבורת נשות הכדורגלנים של ריאל מדריד

(גודל טקסט)

לפני פחות משבוע סיפרנו לכם באופן רשמי על הזוג השני בלה ליגה בו יש ייצוג ישראלי יפה במיוחד, שוערה של ריאל מדריד, טיבו קורטואה והדוגמנית הישראלית בת ה-24, מישל גרציג ומאז השניים פשוט לא יורדים מהכותרות. הרשמיות הגיעה בזכות פוסט אחד של הבלגי ששיתף תמונה שלו ושל גרציג אחרי למעלה מחודשיים שאנחנו כותבים ומספרים לכם על הזוגיות הנרקמת בין הכדורגלן לישראלית. "אהבת חיי" כך כתב קורטואה בעברית על גבי התמונה שלו ושל מישל, שבעקבותיו שיתפה גם היא תמונה זוגית וכתבה "אהובי". אז האהבה ביניהם בהחלט פורחת, והיום (שני) היא הגיעה ללבל אחר.

שוער נבחרת בלגיה חתם בשעות הצהריים על הארכת חוזהו בריאל מדריד עד יוני 2026, צעד שצפוי להשאיר אותו במועדון בחמש השנים הקרובות. לטקס חתימת החוזה שהתקיים במשרדי ריאל במדריד, הגיע קורטואה מלווה בשני ילדיו ולא אחרת ממישל שלנו לבושה בשמלת מיני לבנה ונראית כמו פרסומת מהלכת לאיך נראית האישה המושלמת. כלומר לא רק שכוכבה של ריאל הציג אותה באינסטגרם, מישל גם הגיעה לחתום איתו על חוזה, כך שמערכת היחסים ביניהם נראית מאד רצינית והמדור מתמוגג. ללא ספק נחכה לקלאסיקו אז מישל תפגוש את קורל, הנציגה הוותיקה שלנו בליגה הספרדית שהתחתנה עם סרג'י רוברטו שלה אחרי שהכירו דרך התכתבות באינסטגרם.

לאחר הניצחון אמש של ברצלונה על ריאל סוסיאדד במחזור הפתיחה של לה ליגה, קורלי חיזקה את בעלה הקטאלוני כשהעלתה פוסט עם התמונה המרגשת שלו כשהוא מנשק את סמלה של ברצלונה וכתבה "תמיד בארסה". בתרגום חופשי: שלא תתבלבלו עכשיו אחרי שמסי עזב, אנחנו עדיין כאן ועדיין אחד המועדונים הכי חזקים באירופה, אתם תראו! אנחנו במדור מרגישים כמו הורים גאים כעת שגם קורל וגם מישל מייצגות בצורה הכי אדירה שיכולה להיות את מדינת ישראל בשני המועדונים הגדולים בספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי