גרושתו של אקס מכבי ת"א הציעה 600 אלף דולר על הממחטה של מסי

אשתו לשעבר של מאצ'יי לאמפה נחושה להשיג את הממחטה ממסיבת העיתונאים בה מסי נפרד מברצלונה: "אני עדיין מקווה שיחזרו אליי ויודיעו שזכיתי", סיפרה. המטרה: להצטלם בעירום ולפרסם באינסטגרם

(גודל טקסט)

גרושתו של שחקן מכבי תל אביב בעבר, מאצ'יי לאמפה, שכזכור האשימה את הכדורסלן בחטיפת בנם המשותף, הציעה לא פחות מ-600 אלף דולר על הממחטה שאיתה ליאו מסי ניגב את הדמעות במסיבת העיתונאים בה נפרד מברצלונה. על פי הדיווחים, כוכבת הפלייבוי ודומגנית העל לואנה סנדיאן הבחינה במודעה למכירת הממחטה באינטרנט והחליטה לקפוץ על ההזדמנות.

"הצעתי 600 אלף דולר עבור הממחטה של מסי, אבל המודעה מיד נעלמה", היא סיפרה בצער, "הצעתי יותר מכפול מהסכום שפורסם מתוך אמונה שאנצח ואזכה בממחטה, אבל המודעה פשוט נעלמה רגע לאחר ההצעה שלי. לא פורסם האם היא נמכרה למישהו או שהמפרסם החליט לרדת מהרעיון ולשמור את הממחטה לעצמו. אני עדיין מקווה שיחזרו אליי ויבשרו לי שזכיתי בממחטה".

אם הממחטה תהיה בידיים שלה, הברזילאית מתכוונת להצטלם איתה בעירום ולפרסם את התמונה באינסטגרם שלה. אגב, זו לא הפעם הראשונה ששמה של סנדיאן נקשר בצורה כזו או אחרת לברצלונה, כשבעבר היא הצטלמה עם מדים של בארסה לשער של המגזין פלייבוי אפריקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי