שובר שיאים גם מחוץ למגרש: ערן זהבי עקף את מאור בוזגלו

ההצלחה המקצועית עשתה את שלה: כוכב נבחרת ישראל ופ.ס.וו איינדהובן הפך לכדורגלן הישראלי עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם

(גודל טקסט)

אחרי השלושער באיי פארו, ערן זהבי הבקיע צמד ב-2:5 הענק של נבחרת ישראל על אוסטריה והתקרב לשיא של מוטל'ה שפיגלר. בנובמבר 2018 חזר זהבי ללבוש את המדים הלאומיים לאחר שהושעה ופרש בעקבות זריקת סרט הקפטן – ומאז הוא פשוט לא עוצר, על המגרש ומחוצה לו.

אחרי שהפך לגדול הכובשים הישראלים בכל המסגרות, זהבי ניפץ שיא נוסף – הפעם באינסטגרם. חלוץ פ.ס.וו איינדהובן הפך רשמית לכדורגלן הישראלי בעל מספר העוקבים הגבוה ביותר ברשת החברתית – 385 אלף, 6,000 יותר ממאור בוזגלו שהחזיק בפסגה זמן רב ויתנחם במקום השני.

מלך האינסטגרם של כדורגלני ישראל הוא מעריץ מושבע וידוע של כריסטיאנו רונאלדו, שהוא כידוע מלך האינסטגרם העולמי עם לא פחות מ-338 מיליון עוקבים ברשת החברתית.

הפוסטים האחרונים של זהבי מגיעים לממוצע של כ-30 אלף לייקים ומאות תגובות, רובן המכריע מפרגנות. המעבר לקבוצת פאר בהולנד וההצלחה בנבחרת ישראל כנראה עשו את שלהן.

על אף הטייטל, זהבי לא נחשב ל"חיית רשת", אך כשהוא מחליט לומר את שעל ליבו – אף אחד לא נשאר אדיש. כוכב נבחרת ישראל מפנק את עוקביו בתמונות וסרטונים משפחתיים ולאחרונה החל לשתף סטוריז עם חברו הטוב מאיינדהובן, מריו גצה, שהתאהב בחוש ההומור של הישראלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי