הביאה לאצילי את המזל? הבלונדינית שהיממה את סמי עופר

רוני ליאור
רוני ליאור | מסך, אינסטגרם

אור אצילי צפתה בבעלה מהבית, אך המאמנת שלה הגיעה לתמוך בכוכב מכבי חיפה ב-1:2 הדרמטי על בני סכנין ו"הביאה לו את המזל". לירון שרון עם הפרטים על מאמנת הטניס היפה בישראל

(גודל טקסט)

מכבי חיפה השיגה אתמול (שבת) 1:2 דרמטי בסמי עופר על בני סכנין, כאשר גיבור הניצחון היה עומר אצילי שהבקיע צמד והכריע את ההתמודדות עם בעיטה מדהימה לחיבורים בתוספת הזמן.

אשתו אור אצילי אמנם צפתה במשחק מהבית, אך דאגה לפרגן ל"אלוף" שלה ברשתות החברתיות. מי שכן הגיעה לעודד את הכוכב היא רוני ליאור, מאמנה הטניס של אור, ש"הביאה לו את המזל".

כבר סיפרנו לכם על הטניסאית היפה שאחראית לכושר המרשים בו נמצאת אור והתחברה למשפחת אצילי בתקופה האחרונה. אתמול היא דחפה את שחקן מכבי חיפה מהיציע בסמי עופר ודאגה לתעד. "הבאנו את המזל", כתבה בחשבון האינסטרם שלה ולא שכחה לתייג את אור ועומר.

הטניסאית שלא ניתן להתעלם מיופייה משכה את תשומת ליבם של לא מעט אוהדים ירוקים, אך לצערם היא תפוסה חזק עם אלוף ישראל בטניס לשנת 2020, מקום 394 בעולם, ישי עוליאל.

ליאור ועוליאל חזרו לפני ראש השנה לישראל לאחר חודש עמוס שבמהלכו הם התרוצצו בין תחרויות וייצגו אותנו בכבוד. בינתייים, רוני fcr חזרה לאמן והבוקר אור אצילי וארוסתו של סאן מנחם, עמית פיליפ, היו הראשונות להתייצב במגרש הטניס לאימון אצל המאמנת המבוקשת. אגב, ליאור מאמנת גם את לא אחרת מאשר מישל גרציג, זוגתו של טיבו קורטואה מריאל מדריד.

הביאה את המזל. רוני ליאור
הביאה את המזל. רוני ליאור | הסטורי של רוני ליאור
אור אצילי באימון טניס
אור אצילי באימון טניס | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי