מישל גרציג לא לבד: ישראלית נוספת כבשה את הברנבאו

עלמה קאן | אינסטגרם

אחרי בת זוגו של טיבו קורטואה, חברתה עלמה קאן הגיעה גם היא לצפות במשחק של ריאל מדריד והיממה את האצטדיון עם היופי שלה. הכירו את הדוגמנית בת ה-21

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בזמן שאירופה כולה משתגעת מהזוג הישראלי-בלגי שכבש את מדריד, טיבו קורטואה ומישל גרציג, שלא מפסיקים לייצר כותרות, נציגה נוספת מארץ הקודש משכה את תשומת ליבם של אוהדי ריאל מדריד: הדוגמנית עלמה קאן הגיעה לביקור בספרד אצל חברתה הטובה גרציג שהפכה בחודשים האחרונים לאחת מנשות הכדורגלנים המפורסמות בליגה הספרדית, והיממה את איצטדיון סנטיאגו ברנבאו עם היופי שלה. השתיים הגיעו לעודד ולתמוך בשוער הבלאנקוס במסגרת המחזור הרביעי, שבו ריאל ניצחה 2:5 את סלטה ויגו.

מי שעוקב אחרי מישל יכול להבחין בקלות כמה נהנות שתי הדוגמניות יחד כשהן קורעות את העיר, מטיילות, אוכלות ונהנות ואפילו משחקות באולינג עם השוער הבלגי המפורסם. עלמה ומישל חברות כבר מספר שנים ושתיהן עובדות במקצוע סופר תובעני – את מישל חיי הדוגמנות שלחו למדריד, שם הכירה את קורטואה, הפכה לשם מוכר עם 245,000 עוקבים באינסטגרם וקמפיינים שזורמים בלי סוף. עלמה בת ה-20 ארזה מזוודה ענקית בבית שבראשון לציון, ויחד עם אמא שלה עברה זמנית בחודש מאי האחרון לדובאי, כדי לעבוד בסוכנות דוגמנות מקומית.

אחרי קאן עוקבים 60,000 איש יום יום, היא לא עובדת בשבת, לא מצטלמת להלבשה תחתונה, שומרת כשרות ואמא שלה מלווה ותומכת בה לאורך כל הקריירה. הפנים היפות שלה קשורות גם לשם גדול נוסף מעולם הכדורגל, שי זהבי, שבחרה בה להיות חלק מהפרזנטוריות של מותג האופנה שלה 'RUZE'. עלמה מדגמנת את בגדי הספורט של מיס זהבי ועושה זאת בכבוד, ואנחנו במדור מודים שההיכרות שלנו איתה הגיעה כבר לפני מספר שנים. היפייפיה מראשון לציון יצאה עם אחד החברים הטובים והוותיקים של נטע אלחמיסטר, גיל וינטר, אז נחשפנו לראשונה ליופי המיוחד של הדוגמנית הצעירה שכיום כבר שינתה סטטוס לרווקה. לא נופתע אם הבילויים המשותפים לצד חברתה במדריד יובילו אותה להכיר כדורגלן מצליח בעצמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי