הספורטאית הכי סקסית בעולם מצאה ג'וב חדש: "מתרגשת בטירוף"

אליסה שמידט | אינסטגרם

אחרי האכזבה בטוקיו 2020: האצנית הלוהטת אליסה שמידט תככב בסוף השבוע הקרוב בשבוע האופנה במילאנו ותצעד על המסלול של מעצב העל, הוגו בוס. כמה כסף היא תקבל? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

מאז שנבחרה לספורטאית הסקסית ביותר בעולם בשנת 2017, הפופולריות של אליסה שמידט בת ה-22 נמצאת בנסיקה מתמדת. האצנית הגרמנייה תמיד העדיפה את הקריירה שלה כספורטאית, אלא שבעקבות הפרסום ונתוניה המשובחים, היא לא ויתרה על הצעות משתלמות שהגיעו אליה מעולמות אחרים וכעת היא עומדת לכבוש את איטליה. לאחר שסירבה לאחרונה להופיע על שער המגזין הבינלאומי "פלייבוי", שמידט תככב בסוף השבוע הקרוב בשבוע האופנה במילאנו ותצעד על המסלול של מעצב העל, הוגו בוס.

"אני במצב רוח טוב מאוד ומתרגשת בטירוף כי אני טסה למילאנו. תצוגת האופנה של הוגו בוס תתקיים ביום חמישי ואני אהיה חלק ממנה אז תעקבו!", סיפרה הצעירה הנרגשת. כש-90% משגרת יומה מלאה באימוני אתלטיקה, הגרמנייה הלוהטת מצאה זמן להתמקד באופנה ושמה מאחוריה את סאגת האולימפיאדה. כזכור, שמידט הייתה חברה בנבחרת גרמניה והייתה אמורה להתחרות בריצת 400 מטר בטוקיו, אך ברגע האחרון לא נבחרה להתחרות. "לא הייתי יכולה להיות יותר אסירת תודה בעקבות כל מה שחוויתי בטוקיו. הצלחתי ללמוד הרבה דברים ואני לא יכולה לחכות לגלות לאן הקריירה שלי כספורטאית תוביל אותי בשנים הקרובות", הבטיחה באינסטגרם לאחר שאישרה שלא נבחרה.

הספורטאית היפה בעולם שהיא שואפת להרבה יותר מזה: "אני לא אשקר, אני לא מרוצה מהקריירה שלי השנה. התאמנתי קשה מתמיד, יום אחר יום, איתגרתי את עצמי וזו הייתה שנה לא קלה. חליתי בקורונה, קרעתי את הרצועה הצולבת, אבל אני יודעת למה אני מסוגלת ואני רעבה לעוד", שיתפה בפוסט אחר בפרופיל האינסטגרם שלה אחריו עוקבים 2.5 מיליון איש.

ועד שהיא תהיה מרוצה מההישגים שלה בעולם הספורט, היא יכולה להיות מבסוטה ממאה אלף יורו שהיא תשלשל לכיסה בעקבות הצעידה שלה על המסלול במילאנו בסוף השבוע הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי