הספורטאית הלוהטת בעולם מטריפה את ארצות הברית

פייג' ספיראנאק | אינסטגרם

פרשה מספורט תחרותי כדי למנף את עמוד האינסטגרם, כיכבה במגזינים הנחשבים ביותר וזוכה למיליוני עוקבים ברשתות החברתיות: הכירו את פייג' ספיראנאק

(גודל טקסט)

כבר חשבנו שראינו הכל אחרי אליסה שמידט, האתלטית הגרמנייה שנבחרה לספורטאית "הסקסית בעולם", אבל המדור נדהם לגלות שיש מי שנותנת לה פייט ענקי. היא מככבת באינסטגרם ונחשבת לאחת הנשים היפות בארצות הברית וקוראים לה פייג' ספיראנאק, לשעבר שחקנית גולף מקצוענית וכיום אושיית אינסטגרם וכוכבת רשת ענקית המתהדרת ב-3.2 מיליון עוקבים!!! (מיליון יותר משמידט, אחריה עוקבים .2.2 מיליון איש) והיא דואגת היטב לעוקבים שלה ומספקת חומרים אטרקטיביים ולוהטים במיוחד.

הגולפאית בת ה-25 מעלה לרשת סרטונים שלה בפעילות גולף מתוך הבית שלה, מהמגרש, ובאופן יצירתי ממחיש הכל מיני תרגילים חדשים – למשל, כיצד היא מצליחה להשחיל את הכדור לגומה כשמקל הגולף שלה נמצא על החזה שלה. פייג' החליטה להפסיק להשתתף בסבב המקצועני לפני כשנתיים במטרה להשקיע בקידום עמוד האינסטגרם שלה. זה בהחלט השתלם לה, ולראיה מספר העוקבים שלה שעלה פלאים. כיום היא משתמשת בפלטפורמה כפרנסה העיקרית שלה – הרבה בזכות תמונות פרובוקטיביות אותן מעלה.

אחת לכמה זמן מקפידה ספיראנאק לעלות לכותרות: פעם היה מדובר בתמונות עירום, בפעם אחרת בצילומים למגזין בגדי הים הנחשק של 'ספורטס אילוסטרייטד' ולאחרונה חשפה פרט מעניין במהלך הפודקאסט שלה. "בדרך כלל אני לא נוהגת ללבוש תחתונים לתחרויות", שיתפה הבלונדינית הלוהטת בכנות. "התחתונים מפריעים לי. הסיבה לכך היא שאני לובשת מתחת מכנסונים עם כמה שכבות, וזה מספיק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי