הרשת גועשת: שחקן הפועל באר שבע חשף את הזוגיות עם שורדת VIP?

מעיין אשכנזי | אינסטגרם

לאחר השמועות על רומן בינה לבין אוהד בוזגלו על האי, ייתכן שמעיין אשכנזי דווקא בזוגיות עם רותם חטואל. היא הכחישה את הפרסומים על כך, אבל אז הכדורגלן כתב את הדבר הבא

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שבה סיפרנו לכם על השורדת VIP מעיין אשכנזי הייתה בחודש שעבר, כאשר הגיעו אלינו למדור עוד ועוד שמועות על רומן שהתפתח על האי בפיליפינים בינה לבין אוהד בוזגלו. מעיין הכחישה כל קשר לרומן, אוהד התעקש ש"נחכה ונצפה" בעצמנו וכעת מסתמן שיש בכלל מישהו אחר מעולם הכדורגל שתופס חלק בחייה של הרומנטיים של אשכנזי.

חלוץ הפועל באר שבע רותם חטואל הוא הכדורגלן שנקשר לכוכבת הריאליטי בת ה-30, אותה כולנו מכירים היטב בשל הזוגיות הקצרה שניהלה עם קשרה של הפועל תל אביב, שלומי אזולאי. מקורבים לשניים טוענים שהכירו דרך חברים משותפים לא מזמן ומאז מבלים זה לצד זו. אשכנזי אמנם הכחישה את הפרסומים השונים על הזוגיות החדשה וטענה כי מדובר בקשר חברי קרוב, אבל התגובה של החלוץ בן ה-23 די הסגירה את הקשר שנרקם ביניהם. בתמונה ששיתפה מעיין בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים 214,000 איש, כתב לה חטואל תגובה שלא משתמעת לשתי פנים: "אהובת ליבי".

כזכור, לאחר ששבה מהאי פגשנו אותה בפתיחה של סניף 'גולדה' של אסי בוזגלו, אז סיפרה לנו מה באמת קרה בינה לבין אזולאי: "זה נגמר ביני לבינו מזמן האמת. בילינו המון ביחד לפני שיצאתי להישרדות וזה לפעמים גם נחמד לבלות יחד ולא בהכרח לצאת בהגדרות. זה מה שהיה, בילינו ביחד. אני מאד אוהבת את שלומי והוא תמיד יהיה לי בלב". אז האם סוף סוף נוכל לשמוח ולהוסיף אותה רשמית לרשימת נשות הכדורגלנים? חברות טובות מעולם הכדורגל יש לה כבר שנים, אבל השאלה המעניינת באמת היא – האם היא וחטואל אכן יוצאים? מבטיחים לעדכן.

מעיין אשכנזי בגלריה של ליז ואיתי שכטר | פרטי
עוד באותו נושא: מעיין אשכנזי, רותם חטואל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי