אורגיה? התמונה של אוהד בוזגלו הציתה את הרשת

אוהד בוזגלו | אור גפן

האח הבכור למשפחת הכדורגל וכוכב העונה של "הישרדות VIP" שבדרך, גרם לסערה כשהעלה תיעוד אחרי לילה של מסיבות באילת

(גודל טקסט)

עושה רושם שהשורד אוהד בוזגלו מייצר כותרות בתדירות גבוהה עוד לפני שהעונה החדשה של "הישרדות VIP" עלתה למסך בכיכובו. הפעם האחרונה שבה סיפרנו לכם על האח הבכור לבית משפחת הכדורגל המלכותית של ישראל, הייתה כאשר שמו נקשר לשורדת אחרת, מעיין אשכנזי, בטענה שהתפתח בין השניים רומן לוהט על האי בפיליפינים. כעת, כדורגלן העבר ממשיך לתחזק את חיי הרווקות המעניינים שלו ואתמול (שבת) גרם לסערה עם תמונה שהעלהלחשבון האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים 104 אלף איש.

כזכור, אוהד סיפר לא פעם בראיונות עמו שהוא אינו מחויב לאף אישה, וגם אלכסה דריה, הידידה הקרובה שלו שחשבנו לא פעם שהם בני זוג, היא רק ידידה שהוא מאד נהנה לבלות בחברתה. את סוף השבוע האחרון בילה בוזגלו במסיבות באילת כשהוא מוקף בשלל נשים יפות שחלקן אף בילו איתו את הלילה האחרון, ועל כך העלה תיעוד לסטורי. השורד VIP שיתף תמונה שלו ישן במיטה עם שתי נשים וכתב: "פפאראצי משעות הבוקר המוקדמות". התמונה לא משאירה יותר מדי מקום לדמיון ונראה שבוזגלו חגג כל הלילה כמו שרק הוא יודע.

את אורח החיים שלו מכירים היטב במשפחת בוזגלו, כולל הגרושה פאני בוזגלו, שבעצמה מבלה במסיבות בעיר הנופש הדרומית בישראל, אך בשונה ממנו, פאני צמודה חזק לחבר שלה, שופט הכדורגל אושרי כהן. במהלך חודש אוקטובר, תכנית הריאליטי בכיכובו של הזוג הגרוש צפויה לעלות ברשת 13, ואם אסי בוזגלו דאג לאקשן בעונה שעברה, נראה שאחיו הגדול לגמרי הולך בעקבותיו.

התמונה של אוהד בוזגלו שהסעירה את הרשת (צילום: אינסטגרם) | אינסטגרם
גם היא מבלה באילת. פאני בוזגלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי