רק מסי לא בא: הכירו את הדוגמנית שחגגה כל הלילה עם כוכבי פ.ס.ז'

סינדי ברונה | אינסטגרם

ניימאר, וראטי ואמבפה חגגו לצד סינדי ברונה המהממת את יום הולדתה ה-27 וכיכבו בסטורי שלה. הפצצה הצרפתייה הבהירה: "זה קשר הכי אפלטוני שיכול להיות"

(גודל טקסט)

ללא ליאו מסי, הכוכבים הגדולים של פריז סן ז'רמן, ניימאר, קיליאן אמבפה ומרקו וראטי, הצטרפו לנהג מירוצי הפורמולה 1 לואיס המילטון וחגגו את יום הולדתה של האהבה המשותפת שלהם, הדוגמנית הפצצה סינדי ברונה. על הצרפתיה בת ה-27 סיפרנו לכם לראשונה בשנה שעברה, כשפגשנו אותה לראשונה במסיבה המסורתית של ניימאר עם כל הכוכבים, אז סינדי היממה אותנו לראשונה ביופייה וכל העולם חשב שהיא נמצאת במערכת יחסים עם וראטי. ב"סאן" הבריטי דיווחו כי הכדורגלנים צעקו לצלמי הפפרצי באירוע: "אנחנו מעריצים את סינדי! אוהבים אותה כל כך!".

אז אתמול חגגה היפהפייה את יום הולדתה בסטייל וגם הכדורגלנים המפורסמים הגיעו להרים לה במסיבה במסעדת יוקרה בפריז, והיא "דפקה הופעה" עם שמלה מלאת חורים שלא השאירה הרבה מקום לדמיון. בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים 1.3 מיליון איש, כיכבו הכדורגלנים בסטורי שלה והפגינו כישורי ריקוד מרשימים. למרות הקשר הקרוב, כבר בשנה שעברה הבהירה סינדי שהיא לא נמצאת בזוגיות עם שום כדורגלן: "אני יודעת שאחרי שהתמונות של יום ההולדת של ניימאר פורסמו, נקשרתי לשלושה. כאילו אנשים מתקשים לדמיין שיכולים להתקיים קשרים ידידותיים בין אישה לגבר, בצורה הכי אפלטונית שיכולה להיות".

ברונה נחשבת לאחת הדוגמניות המרוויחות ביותר בתעשייה ברשימת "הדוגמניות העשירות" על פי אתר models.com, וכיאה לדוגמנית על, היא אחת המלאכיות של מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי ויקטוריה'ס סיקרט וצעדה בכל תצוגות האופנה השנתיות בין 2013 ל-2018. היא גם הייתה הדוגמנית השחורה הראשונה שצעדה על המסלול בתצוגה של קלווין קליין וברזומה שלה שלל קמפיינים לחברות ידועות. על האהבה שלה לכדורגל סיפרה: "נחשפתי לכדורגל דרך גיסי, מיכאל לה ביהן, ששיחק בניס ואז באוקזר. נסעתי לרוסיה במהלך המונדיאל ובכל הזדמנות אני הולכת לפארק דה פראנס למשחקים של פ.ס.ז'. עם ניימאר, מרקו וקיליאן היה לי חיבור מיידי. הם הפכו לחברים קרובים שאיתם כיף לי מאוד לבלות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי