רגע לפני עליית הישרדות VIP: פאני בוזגלו הציגה גזרה אלוהית

אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו | רוח גבית

אחרי ציפייה ארוכה, העונה החדשה תצא לדרך ב-16 באוקטובר ברשת 13, בכיכובם של דודו אוואט ואוהד בוזגלו. בינתיים, גרושתו של אוהד שברה את הרשת על הסט והוא התמקד ב"פלרטוטים" עם מעיין אשכנזי

(גודל טקסט)

בשעה טובה יש תאריך לפרק פתיחת העונה של "הישרדות VIP". ברשת 13 פירסמו שהפרק הראשון ישודר ביום שבת הבא ה-16 באוקטובר, אז שריינו ביומנים מעכשיו כי "הולכת להיות עונה מטורפת" כמו שהשורדים מציינים לאחרונה בכל מקום אפשרי. אוהד ופאני בוזגלו, מעיין אשכנזי, דודו אוואט, מייקל לואיס ושאר השורדים נמצאים רגע לפני המאני טיים שלהם לאחר נתוני הרייטינג המרשימים להם זכתה הריאליטי בשנה שעברה וכעת מקווים מאד שיצליחו לשמר את הרף הגבוה.

אתמול הגיעו השורדים לצילומי הסטילס לקראת עלייתה של העונה ומי שגנבה את ההצגה היא פאני בוזגלו שהציגה גזרה לא הגיונית אחרי ארבעה ילדים. פאני שיתפה תמונות מהסט בחשבון האינסטגרם שלה שמונה 78 אלוף עוקבים וצפוי לגדול בקרוב לאחר שהיא תככב בשעות הפריים טיים על המסך הקטן שלכם. על הסט נפגשה גברת בוזגלו עם חברתה הטובה מהאי, מעיין אשכנזי, ששמה נקשר בשבוע שעבר עם שחקן הפועל באר שבע, רותם חטואל, ועדיין לא ברור אם השניים אכן יוצאים.

כשהגיעה תורה של אשכנזי להצטלם, חלק מהלסתות שנשמטו על הסט היו של הגרוש של פאני, אוהד בוזגלו, שעשה פוזות למצלמה ביחד עם כוכבת הריאליטי היפייפיה. כזכור שמם של השניים נקשר לאחר שנודע למדור שעל האי העניינים ביניהם כביכול התחממו ונוצר רומן. כפי שאמר לנו בוזגלו בזמנו, נצטרך לחכות ולראות בעצמנו מה בדיוק היה ביניהם, מה שכן, יש עניין בין השניים על פי הרשתות החברתיות. אוהד דאג שמעיין תופיע אצלו בסטורי כשצילם אותה לבד וכתב לקראת עליית התוכנית "הולכת אל הלא נודע". מעיין בתגובה שיתפה סטורי של אוהד מתראיין לרשת תחת הכיתוב: "לא מפסיק לחפור".

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | מסך, אינסטגרם
מעיין אשכנזי
מעיין אשכנזי | מסך, אינסטגרם
מעיין אשכנזי, פאני בוזגלו
מעיין אשכנזי, פאני בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי