Sport1 Banner

התפשר? פורסם שכר הדירה החודשי של מסי בבית החדש

אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי
אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי | STR / Contributor

לאחר חודשים ארוכים, הפרעוש מצא סוף-סוף את המקום השקט שלו בפריז. כמה יעלה לו התענוג, מי יגור ממש לידו והאם המשפחה נאלצה "לרדת מהעץ" בגלל שלא היה כוח להמשיך לחפש? הפרטים מעיר האורות

(גודל טקסט)

למשפחת מסי יותר זמן יותר זמן למצוא בית בפריז, אבל סוף-סוף זה קרה. לאחר חודשיים של חיפושים עזים, בני הזוג מצאו בית בבירת צרפת שמתאים להם כמו כפפה ליד. הזוג הארגנטינאי ביקר במספר נכסים בפריז ומחוצה לה והשתוקק לעזוב את מלון רויאל מונסו המפואר, בו שהה עד לפני יומיים. ליאו ואנטונלה שהגיעו עם רף גבוה אחרי השנים בהן התגוררו באחוז מפוארת בברצלונה, מצאו את הבית האידיאלי עבורם וזו בשורה שעשויה להשפיע על העונה של הפרועש שיכול להתפנות כעת לכדורגל בלבד.

הכדורגלן ומשפחתו חתמו על חוזה שכירות בנוילי-סור-סיין, אזור הממוקם ממערב לפריז ונחשב לאחד האקסקלוסיביים ביותר. בעיירה הציורית כבר מתגוררים כמה משחקני פ.ס.ז' וחברו של מסי, כגון אנחל די מריה ולאנדרו פארדס. הבית החדש של בני הזוג ושלושת ילדיהם הוא וילה בת שתי קומות עם שטח של יותר מ -300 מטר מרובע, בה ארבעה חדרי שינה וגינה קטןנה עם בריכה. למרות שהבית יפה ומפואר, בצרפת דווח כי הוא לא עמד בכל הדרישות של משפחת מסי, אך הפרעוש ואשתו לא יכלו לחכות יותר ונאלצו להתפשר. בנוסף, פ.ס.ז' שכרה מאבטחים צמודים שישמרו על ביטחון המשפחה מסביב לשעון.

כמו כן, פורסם ששכר הדירה החודשי הוא כ -20,000 יורו לחודש, כך שמבחינתו ומבחינת אשתו זו לא תהיה בעיה, בהתחשב בעובדה שהם התעניינו וכמעט סגרו חוזה עם בעלים של טירה בעיר, שם שכר הדירה היה כמעט פי שניים. אנטונלה הייתה זו שדילגה ממקום למקום וסיננה את האופציות עבור בעלה העסוק, כך שהיא בוודאי שמחה שסוף סוף המשפחה יכולה להשתקע ולהרגיש בבית.

עוד באותו נושא: אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי