משפחת זהבי לא לבד: אשת כדורגלן מוכר נקשרה במהלך שוד אלים

פאני נגואשה
פאני נגואשה | Claudio Villa / Stringer

ארוסתו לשעבר של באלוטלי ואם בנו של למינה נפלה קורבן לשוד אלים שבמהלכו שלושה חמושים פרצו לביתה, קשרו אותה וגנבו תכשיטים בשווי 300 אלף ליש"ט. המשטרה הגיעה באיחור והשודדים נמלטו

(גודל טקסט)

משפחת זהבי ממש לא לבד: ארוסתו לשעבר של מריו באלוטלי וזוגתו הנוכחית של כדורגלן ניס מריו למינה, פאני נגואשה, נפלה קורבן לשוד אלים. על פי הפרסומים, שלושה גברים חמושים פרצו לבית של מריו ופאני, קשרו את הדוגמנית הבלגית ואיימו עליה ועל שתי חברות שהתארחו אצלה.

השוד התרחש ביום ראשון ב-21:30, בזמן שלמינה בן ה-28, ששיחק בין השאר בעברו ביובנטוס, מארסיי וסאות'המפטון, היה מחוץ למדינה וניסה לסייע לנבחרת גבון במוקדמות מונדיאל 2022. על פי הדיווחים, הפורצים ניצלו את היעדרו והצליחו לגנוב תכשיטים בשווי 300 אלף ליש"ט.

בדומה למקרה בבית משפחת זהבי, אז אשתו של ערן שי עשתה זאת, גם הפעם אחת הנשים הצליחה להשתחרר ולהפעיל את האזעקה, אך השודדים ברחו לפני הגעת המשטרה.

"תודה רבה לכולם על כל ההודעות החמות והתמיכה. אנחנו בטוחים וזה הדבר הכי חשוב. תודה לאל שהמשפחה שלי בריאה ושלמה", כתבה פאני ברשתות החברתיות לאחר השוד.

עוד לפני שהפכה לאם בנו של למינה, הדוגמנית הבלגית הייתה כאמור מאורסת לחלוץ האיטלקי מריו באלוטלי, אך השניים פירקו את החבילה רגע לפני החתונה אי שם בשנת 2014.

מריו באלוטלי, פאני נגואשה
מריו באלוטלי, פאני נגואשה | Dave Lee / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי