ניהלה רומן עם 3 כדורגלנים? כוכבת הריאליטי שמה סוף לשמועות

מעיין אשכנזי
מעיין אשכנזי | ניר פקין

בריאיון מיוחד שהעניקה לאתר TMI, השורדת הטרייה מעיין אשכנזי סיפרה בהרחבה על הקשר עם שלומי אזולאי מהפועל ת"א, השמועות על יחסים עם רותם חטואל מהפועל ב"ש וכן ל"רומן הסודי" עם אוהד בוזגלו

(גודל טקסט)

בריאיון מיוחד שהעניקה לאתר TMI לקראת עליית העונה החדשה של "הישרדות VIP", יוצאת האח הגדול מעיין אשכנזי סיפרה בהרחבה על השמועות בנוגע לזוגיות עם קשר הפועל תל אביב שלומי אזוליאי וכן ליחסים שלה עם רותם חטואל מהפועל באר שבע ולפרסומים על רומן עם אוהד בוזגלו.

אשכנזי התייחסה לאזולאי וסיפרה ל-TMI: "היחסים עם שלומי קרו מאוד מהר אחרי הפרידה מאביחי. אין לי ממי לפחד או מה להסתיר ובכל זאת רציתי לשמור לעצמי ובהתחלה הכחשתי את הקשר איתו. לא ידעתי כמה זה יכול להיות רציני כי ידעתי ש'הישרדות' בדרך ואחרי זוגיות כל כך ארוכה, רציתי לצאת ל'הישרדות' רווקה. מהיום שהכרתי את שלומי אמרתי לו: 'אתה נכנס למיטה חולה. אני יוצאת ל"הישרדות" ולא משנה כמה אני אוהב אותך עד אז וכמה נתחבר, אני רוצה לצאת לשם בראש נקי ולב פתוח'.

"לא רציתי לדאוג ולהתגעגע למישהו בארץ ולחשוב אם הוא נאמן לי, כי אני בחורה מאוד קנאית ולא קלה. רציתי להיות שם בראש שקט. הוא ידע את זה מהרגע שהכרנו ויכול להיות שהיום הבן אדם פגוע ויש עליי שמועות מהצד שלו שאני רעה ופגעתי, אבל אף אחד לא יודע שהייתי הבחורה הכי כנה ושמתי הכל על השולחן – אם הוא בחר להיפגע, זה שלו. כשיצאתי ל'הישרדות' זה נגמר. הבנתי שהוא חיכה לי למרות שאמרתי לו שלא יעשה את זה ועשינו שיחה אחרי שחזרתי והקשר לא היה מספיק חזק וזה נגמר. אצלי זה נקי, אני מקווה שגם הלב שלו נקי איתי". 

שלומי אזולאי עם האוהדים | דני מרון

על רותם חטואל היא אמרה: "אני כל כך שונאת שמועות. יש שמועות כל כך הזויות שאני לא מבינה לפעמים מאיפה זה מגיע. אני מבינה למה יש שמועות עליי ועל רותם. אני ורותם מסתובבים בחצי השנה האחרונה באותה הסביבה ויצא לנו לעלות תמונות לאינסטגרם ואני בדרך כלל לא מעלה עם כל אחד, אז אם מעיין מעלה תמונה – אנשים חושבים שאולי יש כאן משהו. אנחנו מאוד מפרגנים אחד לשנייה. אני היום רווקה ורוצה להגיד שביום שיהיה לי מישהו רציני, מישהו ששווה שאני אוציא אותו לאור – כי הוא יהיה שווה את זה – זה יצא החוצה. חשוב לי לשמור על השם שלי ועל הכבוד שלי. כשזה יהיה אמיתי ורציני ומישהו ששווה את זה, אני מבטיחה שאת השם שלו אקעקע על המצח. נכון להיום, כל הגברים שהגיעו אחרי אביחי כנראה שלא היו מספיק שווים את זה בגלל האופי שלהם כדי שאני אצא עם זה החוצה". 

רותם חטואל | דני מרון

השורדת הטרייה נתפסה בבילויים משותפים עם השורד שלצידה, יהונתן בשן והיו גם שמועות על רומן סודי באי עם אוהד בוזגלו. "אני לא באמת יכולה לענות על זה", אומרת אשכנזי. "אני יכולה להגיד שהיום אני חברה טובה מאוד של שניהם. היו דברים, אני לא אומרת עם מי אבל יש למה לצפות ברמה הרומנטית. באתי ל'הישרדות' ואמרתי שאני לא מחפשת להיכנס למשהו רומנטי אחרי הזוגיות ב'האח הגדול' ושאני רוצה להיות בפרונט אבל המשחק מביא אותך למקומות אחרים ויש דברים שיותר חזקים ממה שחשבתי לעצמי לפני שהגעתי לשם", סיכמה אשכנזי את הפרק עם אזולאי.

מעיין אשכנזי | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי