אחרי הבגידה: איקרדי "התחנן" בפני וונדה, שהסירה את הטבעת

וונדה נארה
וונדה נארה | Anthony Dibon / Contributor

לאחר שנודע כי הוא בגד באשתו עם חברתה הטובה, החלוץ נעדר מאימון פריז סן ז'רמן והמריא לאיטליה במטרה להתנצל בפני וונדה. לירון שרון עם הפרטים המלאים על הסערה הכי גדולה בעולם הכדורגל

(גודל טקסט)

פחות מ-24 שעות עברו מאז שנודע כי מאורו איקרדי בגד בוונדה נארה. אשת הכדורגלן והסוכנת היממה את מליוני העוקבים שלה באינסטגרם כשהאשימה את בעלה בבגידה. "הרסת עוד משפחה בשביל זונה", כתבה ומיד הסירה ממנו עוקב. כעבור מספר שעות השניים כבר נצפו יחד באיטליה.

שוב ביחד. וונדה ומאורו
שוב ביחד. וונדה ומאורו | מסך, אינסטגרם
הורידה את הטבעת. וונדה נארה
הורידה את הטבעת. וונדה נארה | מסך, אינסטגרם

לאיקרדי, שהואשם בבגידה עם צ'ינה סוארס, היה חשוב לשתף תמונה שלו ושל אשתו מחובקים עם אייקונים של לבבות. החלוץ כנראה עשה הכל כדי להציל את הנישואין שלו. בצרפת דווח כי לא הגיע לאימון של פ.ס.ז' בגלל "סיבות משפחתיות" והיה עסוק בלגרום לוונדה שלו לסלוח. אחרי הפיצוץ, וונדה "העמיסה" את חמשת ילדיה (מתוכם 3 בנים של מקסי לופז ו-2 בנותיו של איקרדי) ועלתה על מטוס למילאנו. הארגנטינאי המריא בעקבותיה ולראיה בתמונה ששיתף אתמול בערב בה השניים מתוייגים במילאנו.

אמנם איקרדי שיתף תמונה של אהבה ורצה לסתום לכולם את הפיות ולהוכיח שהם לא נפרדים, אך ניתן לשים לב בקלות שאשת הכדורגלן משלבת ידיים ולא מחבקת בחזרה את בעלה. היא אפילו לא מסתכלת למצלמה, אלא רק על מאורו שכנראה היה עסוק בהסברים. הבוקר הגיעה התשובה של וונדה, ששיתפה בסטורי תמונה ללא טבעת הנישואין וכתבה: "יום טוב. אני אוהבת את היד שלי יותר ללא הטבעת".

בנוסף, היא לא החזירה לו עוקב ואף שיתפה תמונה מהרגע שנחתה עם ילדיה אתמול באיטליה וסיפרה שהם הדבר שמחזק אותה ושומר עליה: "יום שמח לי! תודה ילדים שהפכתם אותי לאמא הגאה בעולם. אתם החיים שלי", כתבה. אתמול היה זה יום האם ולכן שיתפה וונדה את התמונה עם ילדיה. לאחר הסטורי ששיתף איקרדי, הןא גם החליט להעלות פוסט גם עם תמונות משותפות שלו ושל אשתו ושל הילדים, תמונות לא עדכניות בהשוואה לסטורי שצולם מהדירה שלהם באיטליה וכתב: "יום האם שמח". מבטיחים לעדכן בהמשך ההתפתחויות בגזרה הארגנטינאית הסוערת של פ.ס.ז'.

יוחניה 'צ'ינה' סוארס
אאוחניה 'צ'ינה' סוארס | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי