פנוי להצעות: איתי שכטר מחפש "בית מודרני"

ליז שכטר, איתי שכטר | אינסטגרם

אשתו של כוכב הפועל באר שבע ניצלה את הרשתות החברתיות וניסתה את מזלה במציאת מקום מגורים חדש בראשון לציון. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אשת הכדורגלן הכי מפורסמת בהפועל באר שבע, ליז שכטר, מנצלת פעם נוספת את הכוח של הרשת החברתית, האינסטגרם, ולאחר שהביעה את דעתה בשבוע שעבר על אחד ממתמודדי הישרדות, כעת ליז בחרה "לנסות את מזלה" ולהיעזר באלפי העוקבים שלה. היא ובעלה איתי שכטר, מחפשים לקנות בית בעיר מגוריהם, ראשון לציון ולאחר "הרבה זמן של חיפושים", החליטה מיס שכטר "לנצל את הפורמט".

ליז פירטה בדיוק מה מחפשת ותייגה את בעלה כמובן: "מחפשים בית פרטי באיזור ראשון לציון והסביבה, בית מודרני, חדש, שאפשר להיכנס לגור בו (בלי יותר מדי כאבי ראש), בית שמתוכנן ומתאים לזוג + 4 ילדים. או, אפשרות שנייה – בית ישן על מגרש טוב שניתן לשפץ/מגרש מרווח המיועד לבנייה (ופה כבר מתחיל כאב הראש) הכל תלוי בהצעה". הזוג שכטר ישמח לקבל הצעות רלוונטיות והוגנות, ככה שאם במקרה שמעתם על משהו שעונה על הדרישות, שלחו להם הודעה בפרטי.

אז השכטרים בחיפושים אחר בית החלומות שיתאים בדיוק למשפחה בעלת שש הנפשות שרוצה להתרחב ובצדק. מה שכן, לתכולה של הבית אין צורך לדאוג מאחר והיא ואיתי בעלי המותג לעיצוב "HOME'JE" ועם הסטייל שלה, הריהוט והאבזור יראה מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי