"תהרגו אותו": שחקני נוער ביצעו לינץ' בשופט שביקש תעודות התחסנות

play
דגל קוון, כדורגל כללי | GettyImages
הצגות לליברפול, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי: צפו בשערי המחזור ה-9 באנגליה 07:26

השופט בן ה-37, שניהל משחק נוער בליגות הנמוכות בצרפת, ספג קללות גזעניות, יריקות, איומים ברצח והוכה נמרצות על ידי כמה שחקנים

(גודל טקסט)

שופט כדורגל בן 37 חשף בריאיון ל"ווסט פראנס" כיצד הותקף במהלך משחק של שתי קבוצות נוער (עד גיל 19) בליגה נמוכה במהלך חודש ספטמבר.

אותו שופט בשם סולימאן, היה קורבן להתעללות גזענית, ספג יריקות, איומים ברצח ולאחר מכן גם הוכה נמרצות על ידי כמה משחקני מארסייאן שפגשו את קבוצת לה פראד. וכל האירוע הברוטאלי הזה שהסתיים בבית החולים, החל בגלל דבר אחד: רצונו של השופט לראות אישורי התחסנות, בהתאם לנהלי הקורונה הנהוגים כיום.

סולימאן, שעובד גם כנהג המסיע ילדים נכים למוסדות חינוך שונים, סיפר כי התאושש פיזית אחרי כמה ימים, אבל לא מנטלית. "חששתי מאוד לחיי", אמר. "הייתי על הקרקע ובעטו בי כמה בחורים בו זמנית. שמעתי קריאות כמו 'תהרגו אותו, תהרגו אותו'. הצלחתי איכשהו לקום ולהסתתר ואז גם לקרוא למשטרה". השופט הבהיר כי החליט לפרוש מהתחום בעקבות לחץ מצד בתו לאחר האירועים הללו שהובילו לאשפוזו בבית החולים.

בינתיים הושעו מפעילות רק כמה מהשחקנים שהיו מעורבים בתקיפה, כאשר ועדת המשמעת תתכנס בנובמבר וחודש לאחר מכן ייפתח גם הליך פלילי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי