אחת משלנו: שחקנית פעילה זכתה בתואר מלכת היופי של הדרום

נוי בונבידה
נוי בונבידה | פייסבוק

שחקנית נבחרת ישראל ומכבי ראשל"צ בכדוריד, נוי בונבידה, גברה על 11 בנות במעמד הגמר וחגגה את הטייטל הנחשק: "לא אתן לזכיה לפגוע לי בכדוריד, אבל אני שומרת על ראש פתוח". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

זוכרים את אליסה שמידט, האצנית האולימפית הגרמניה שנבחרה לספורטאית הסקסית בעולם? עזבו אתכם מיפייפיות מעבר לים, כי יש לנו ספורטאית כחול לבן שזכתה בטייטל נחשק. המדור מברך את שחקנית נבחרת ישראל ומכבי ראשל"צ בכדוריד, נוי בונבידה, שזכתה אמש (שלישי) בתחרות מלכת היופי של הדרום לשנת 2021, לאחר שגברה על 11 מתמודדות בגמר.

בונבידה, תגלית העונה ב-2017/18, גדלה בהפועל אשדוד ואף אימנה במועדון וכעת היא משחקת בשורות האלופה מכבי ראשל"צ והשילוב של המראה שלה לצד הרקע הספורטיבי והטייטל החדש, הם ללא ספק עילה נהדרת לקבל מאיתנו חיזוק חיובי. מלכת היופי בת ה-20 סיפרה לאיגוד הכדוריד על שילוב ההכנות לתחרות לצד האימונים: "למזלי, ההכנות לתחרות וכל הקמפיינים היו בשעות הבוקר והצהריים והאימונים בשעות הערב – כך שיכולתי לחלק את הזמן באופן שלא פגע בכדוריד או בתחרות".

נוי בונבידה - מלכת היופי לשנת 2021
נוי בונבידה – מלכת היופי לשנת 2021 | אורי קריספין

לגבי העתיד הוסיפה בונבידה: "אני עדיין לא יודעת לאן הזכייה תיקח אותי, אני שומרת על ראש פתוח לכל הצעה שתגיע ואבחר במה שירגיש לי מבטיח יותר ובמה שיגרום לי להרגיש טוב יותר. אני מאמינה שלא אתן לזכיה לפגוע לי בכדוריד כי הכדוריד מאוד חשוב לי".

על שאיפותיה לעתיד הוסיפה: "אני מאוד אוהבת את הכדוריד וכשחוויתי פציעה, הבנתי שלא אוכל להסתמך רק על דבר אחר כל חיי. במהלך תקופת השיקום שלי זכיתי להכיר את עצמי יותר והצלחתי להקדיש יותר זמן לעצמי ולסובבים אותי. עבדתי מאוד קשה כדי לחזור לכדוריד הכי חזקה שאפשר ואני מאמינה ומקווה שאצליח לשלב את שני העולמות, מה גם שאני גם סטודנטית לחינוך חברה וספורט ככה שספורט לא באמת נעלם מחיי, הספורט הוא חלק גדול ממי שאני".

מכבי ראשון לציון
מכבי ראשון לציון | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי