שלוש נשים בו זמנית: כוכב מנצ'סטר סיטי "נתפס על חם" וגרם לסערה ענקית

אילוסטרציה
אילוסטרציה | Carolina Conte / EyeEm

ב"סאן" חשפו כי ג'ק גריליש ניהל מערכת יחסים עם שלוש נשים שונות במקביל, כולל זוגתו ואהבת נעוריו, סאשה אטווד, שזרקה אותו מכל המדרגות. לירון שרון עם הסיפור שמרעיד את אנגליה

(גודל טקסט)

לאחרונה סיפרנו לכם שחיי האהבה של ג'ק גריליש נמצאים בבעיה קשה. כזכור, קשר מנצ'סטר סיטי יצא עם כוכבת הריאליטי הבריטית אמילי אטאק וכעת מתברר שזוגתו, הדוגמנית סאשה אטווד, החליטה בתגובה להעיף אותו מכל המדרגות. אמנם השניים רשמו קאמבק תקשורתי נוצץ במהלך היורו האחרון אז הגיעה לעודד אותו ביציע של נבחרת אנגליה, אבל מהר מאד הבינה הפצצה שגריליש בכלל לא בקטע של להתמסד והוא חוגג עם אחרות במקביל למערכת היחסים ארוכת השנים שלהם. המדור מזועזע.

השבוע חשפו ב"סאן" את שמה של יפייפיה שלישית, גם איתה יצא הקשר, גם היא בוגרת תוכנית ריאליטי, אמבר גיל בת ה-24, שניצחה בתוכנית המפורסמת "אי האהבה". ואם הבלאגן בין סאשה הברונטית לאמילי הבלונדה לא הספיק לו, אחרי שדווח שיצא למספר דייטים סודיים עם אמבר המולטית הלוהטת, כרגע היא שבורת לב אחרי שראתה בחדשות בטלוויזיה שהוא יוצא עם אמילי בת ה-31 בדיוק באותה התקופה בה הוא יצא איתה.

גריליש נחשב לאחד הכוכבים של פפ גווארדיולה, אבל מחוץ לכר הדשא מתנהל בצורה מזעזעת וכאמור מנהל מערכות יחסים עם שלוש נשים בו זמנית (אולי יש עוד שלא נחשפו). אמבר סיפרה לחבר שחשף את הדברים: "אשמח לדבר עם אמילי ולהבין אם באמת הוא היה עם שתינו במקביל. נפגשנו כמה פעמים ואנחנו בקשר יום יומי. ממש חשבתי שיש משהו בינינו והוא איכזב אותי".

מערכות היחסים המרובות של גריליש החלו מאז שהתחבר בקיץ האחרון לאפליקציית ההיכרויות של המפורסמים הנקראת "ראיה". רגע לפני שזרקה אותו, בת הזוג הרצינית שלו, סאשה, התעמתה איתו בנוגע לקשר שלו עם אמילי והציבה לו אולטימטום :"זו היא או אני". מקורב לשניים חשף כי "סאשה הייתה פשוט המומה מהחדשות שג'ק בקשר סודי עם אמילי. לא היה לה שמץ של מושג. האבסורד הוא שהוא העריץ אותה כמה שנים מאז שהיא החלה לככב בטלוויזיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי