מזעזע: לוחם MMA נעצר אחרי שנשך את אשכיו של שותפו לדירה

דונובן סלבאטו, לוחם MMA אמריקאי המחזיק במאזן 1:3, תקף את חברו באכזריות וגרם לו לחתך עמוק בשק האשכים

(גודל טקסט)

מעט מאוד אנשים שמעו על לוחם ה-MMA האמריקאי דונובן סלבאטו, שבגיל 29 ערך בסך הכול ארבעה קרבות בקריירה הקצרה שלו (מאזן 1:3). אך זה צפוי להשתנות בקרוב מאוד, ולא בגלל ניצחון מרשים של סלבאטו או זכייה בתואר יוקרתי. הלילה (בין שבת לראשון) דיווחו בארצות הברית שסלבאטו נעצר בנאשוויל והוחזק יותר מ-12 שעות אחרי שנחשד שנשך את אשכיו של שותפו לדירה במהלך ויכוח שפרץ ביניהם.

"סלבאטו הוחזק במעצר למעלה מ-12 שעות אחרי שנעצר על אלימות חמורה כלפי השותף שלו לדירה", נכתב בארצות הברית. "כשהשוטרים הגיעו למקום הם מצאו את שותפו של סלבאטו כשהוא חבול ומדמם, עם חתך באורך של כשישה סנטימטרים על שק האשכים שלו".

הוויכוח בין השניים החל כששותפו של לוחם ה-MMA דרש ממנו לעזוב את הדירה, וסלבאטו כך נראה ממש לא אהב זאת. "הקורבן טוען שתחילה הוא הותקף על ידי חברו באגרופים לראש ולגוף, ומיד לאחר מכן הוא נשך את אשכיו עד שגרם לו לדימום", הוסיפו בדיווח. "תחילה טען הלוחם שהוא חף מפשע, וכי הפציעות שנגרמו לחברו לא קשורות אליו, אך בהמשך התרצה והודה באישומים".

המשטרה המקומית צפויה להמשיך בחקירה, כשעדיין לא ברור מה יהיה עונשו של סלבאטו, שבינתיים שוחרר למעצר בית.

רק לפני מספר ימים פורסם בארצות הברית סיפור נוסף המשלב לוחם MMA ופגיעה באשכים. לוחם ה-MMA כריסטיאן לוסן נפגע באשך במהלך אימון שגרתי, ונאלץ לעבור ניתוח להסרת האשך.

"אני לא ממליץ לאף אחד לעבור את מה שחוויתי", סיפר הלוחם בן ה-26, "תודה לכל מי שעזר לי להגיע לבית החולים, הניתוח עבר טוב, עכשיו אני בסדר ונח בבית".

לצד הכאב, לוסן גם בחר להסתכל בהומור על הסיטואציה אליה נקלע ואף ביקש מגולשיו למצוא לו כינוי חדש: "בזמן שאני מחלים ראיתי כמה תגובות היו למה שקרה. קיבלתי תמיכה מאנשים שאני לא מכיר וגם ראיתי המון בדיחות טובות שנתנו לי סיבה לצחוק, הייתי זקוק לזה".

כצפוי, הידיעה הלא שגרתית כבשה את הרשתות החברתיות, ורבים הציעו ללוחם כינוי חדש, כמו למשל "One Nut Wonder" או "The American Uniballer". לדברי לוסן, "הרגשתי שזה היה פשוט מטורף לראות את כמות הידיעות והדיווחים עליי בכל העולם ובפורומים, קיבלתי כמות מטורפת של תגובות".

אשתו של הלוחם הודתה כי היא "לא לחלוטין הבינה מה המשמעות של להתחתן עם ספורטאי", בעוד לוסן סיפר כיצד המקרה הולך להשפיע עליו מקצועית ואישית: "אני אחלים ואחזור. הדוקטור אמר לי שלא אאבד טסטוסטרון ואוכל להביא ילדים, אבל אם אאבד גם את האשך השני זה סיפור אחר. מעכשיו, אם מישהו יפגע באשך שנותר הוא כבר לא יהיה חבר שלי יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי