לבקשת האפיפיור: אימובילה שפט משחק צדקה בין עובדי לאציו לוותיקן

play
צ'ירו אימובילה, שחקן לאציו בתור שופט | אתר רשמי, לאציו
בונוצ'י כבש צמד והעניק ליובנטוס ניצחון על לאציו 02:26

החלוץ שנעדר בהפסד נגד יובנטוס ומהמשחקים האחרונים של נבחרת איטליה נענה החליף זמנית את תפקידו על המגרש ונענה לבקשת האפיפיור, שידוע כאוהד כדורגל מושבע

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

לאציו חזרה מפגרת הנבחרות ברגל שמאל, כאשר לאונרדו בונוצ'י הבקיע שני פנדלים וסידר ליובנטוס 0:2 על הביאנקוצ'לסטי באולימפיקו. למארחת היו נסיבות מקלות, שכן כוכב הקבוצה צ'ירו אימובילה נעדר בשל פציעה, אך בינתיים הספיק החלוץ לחזור למגרשים בתפקיד מפתיע במיוחד.

הקבוצה מבירת איטליה ערכה משחק בין עובדי המועדון לבין שחקנים מהוותיקן, המדינה הזעירה ששוכנת בתוך העיר. התושב הכי מוכר בוותיקן הוא כמובן האפיפיור פרנציסקוס, שידוע כאוהד כדורגל מושבע, ולקראת המשחק הוא הגיש בקשה מפתיעה ומיוחדת: ששופט המשחק יהיה לא אחר מאשר צ'ירו אימובילה.

החלוץ, שעוד לפני המשחק מול הביאנקונרי החמיץ גם את צמד המשחקים של נבחרת איטליה שהסתיימו בכך שאלופת אירופה תאלץ להיאבק על המקום במונדיאל דרך הפלייאוף, נשאר נאמן לכל הנהלים של שופטים לפני משחקים, כולל הטלת המטבע. לסקרנים, המשחק הסתיים ב-7:7 משוגע.

אגב, אימובילה דיבר במולדתו על התאוששותו מהפציעה: "מצבי משתפר, אני מתקדם מיום ליום. הייתי משחק נגד יובנטוס אם הפציעה הייתה בשריר אחר ולא בשוק. זה שריר רגיש ועדיף לא לקחת איתו סיכון. אני צריך לעבור עוד בדיקות. אני כבר לא מרגיש כאבים, אבל לא רוצה להיפצע פעם נוספת אז צריך להיות סבלני. מקווה לשוב בהקדם האפשרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי