מקגרגור יצא נגד ההגבלות באירלנד: "מתבייש בממשלה שלי"

play
לוחם ה-UFC האירי קונור מקגרגור | רויטרס
אחמל חוזייב לוחם MMA רוסי חשוד ברצח באי גואם 02:39

לוחם ה-MMA המפורסם צייץ נגד הסגר המוטל במדינה בשל הקורונה וגם נגד ההגבלות על מתנגדי חיסונים, ומחק. ברשת הגיבו בלעג

(גודל טקסט)

לוחם ה-MMA המפורסם קונור מקגרגור, הצטרף לרשימה של ספורטאים מוכרים שיצאו נגד ההגבלות אשר מוטלות על אנשים שלא התחסנו כנגד הקורונה. בנוסף, יצא האירי נגד הסגר שהוטל במדינת האם שלו, והכריז כי העם ימרוד וייצא נגד החלטות הממשלה. לאחר זמן קצר מחק מקגרגור את ציוציו הלוחמניים, וזכה לתגובות לגלגניות ברשת.

"החיסונים לא הצליחו לעצור את מה שזה לא יהיה", צייץ מקרגור. "ככל שיש יותר מתחסנים, כך יש יותר חולים מאומתים. צריך להעריך הכל מחדש. תפסיקו לקחת נדבות. ארגון הבריאות הלאומי אמר לנו בחודש שעבר שהווירוס הובס, והנה אנחנו הולכים אחורה שוב. כל מה שאנחנו דורשים הוא שקיפות, ולא קיבלנו מזה מאז שהכל התחיל. הניסיון של סגן ראש הממשלה להאשים את אלה שלא התחסנו במצב זה הניסיון הכי בוטה לפילוג שראיתי מימיי".

אלוף ה-UFC לשעבר סיכם: "אנחנו כמעט שלוש שנים אל תוך הדבר הזה. התאחדנו שוב ושוב. עשינו את כל מה שהתבקשנו לעשות, מעל ומעבר, ובכל פעם מחדש קיבלנו עוד תשובה צבועה ועוד אחת. החוצפה! אני מתבייש בממשלה שלי בימים אלה. העם האירי עוד יתקומם כנגד הסגר הארוך ביותר בתולדות העולם החופשי".

ציוציו של מקרגור, כצפוי, זכו ללא מעט תהודה ותגובות – לא מהן מלגלגות. "5 האחוזים שלא התחסנו מהווים 50 עד 60 אחוזים מאלה שמאושפזים במצב קשה באירלנד, אבל 'החיסונים לא עובדים'. בסדר דוקטור", הייתה תגובה אחת. "עצה רפואית מקונור מקגרגור?", תהה מגיב אחר. "אנשים כמוך, שתקועים עם הראש בתוך הישבן גורמים לפילוג הזה ומוסיפים לו דלק".

מנגד, היו לא מעט תגובות אשר תמכו בדבריו של מקגרגור, שכאמור, הספיק מאז למחוק את הציוצים המדוברים. בלא מעט ניתן למצוא האשתגים המביעים התנגדות לסגרים ומתייגים את עצמם כ"לא מחוסנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי