נהגת המירוצים שהפכה לשחקנית פורנו חושפת את הבקשות הכי מוזרות שקיבלה

play
רנה גרייסי נהגת מירוצים אוסטרלית שפתחה חשבון באתר למבוגרים בלבד | צילום מסך, צילום מסך
רנה גרייסי נהגת מירוצים אוסטרלית שפתחה חשבון באתר למבוגרים בלבד 01:47

נפיחות, בננות ואפילו בית שחי: רנה גרייסי, בעבר כוכבת על מסלול המירוצים וכיום שחקנית פורנו עם חשבון באתר למבוגרים, חשפה בקשות הזויות במיוחד

(גודל טקסט)

רנה גרייסי, נהגת מירוצים אוסטרלית, החליטה לבצע שינוי גדול בחייה לפני מספר שנים. אחרי שנים ארוכות על המסלול, לא מעט זכיות, הישגים ותארים, גרייסי החליטה לחשב מסלול מחדש כשטענה שמסלול המירוצים כבר לא מרגש אותה. במקום זאת, היא החליטה לפתוח חשבון באתר Onlyfans למבוגרים בלבד, ולנסות את מזלה בעולם הפורנו. מאז היא הפכה לאחת משחקניות הפורנו המובילות בעולם, כשלחשבון שלה ב-Onlyfans עוקבים רבים.

חלק גדול מאותם גולשים נוהגים להעביר לגרייסי בת ה-26 בקשות שונות בעלות אופי מיני אותן היא מספקת תמורת תשלום, ובריאיון לתקשורת האוסטרלית חשפה שחקנית הפורנו את הבקשות המוזרות ביותר שקיבלה עד עתה.

"אנשים מבקשים ממני דברים קיצוניים, כולל התערטלות בציבור ולא מעט דברים שאינם חוקיים", אמרה גרייסי. "אלו דברים שעלולים לסבך אותי עם החוק ולכן אני נמנעת מהם. מעבירים לי לא מעט בקשות מוזרות מדי יום, כמו למשל ללקק את בית השחי שלי. יש כאלו שמבקשים שאשלח להם סרטונים שבהם אני מפליצה, שזה מוזר מאוד. אם זה לא מספיק, היו כאלו שביקשו ממני לשלוח להם סרטון שבו אני מועכת בננה בעזרת כפות רגליי. ברור שמדובר בדברים מוזרים מאוד, אבל כל עוד זה חוקי ולא מסכן אותי, אני מבצעת אותם".

בשבוע הראשון שלה בפלטפורמה למבוגרים בלבד הרוויחה גרייסי 3,000 דולר, והיא טוענת שכיום היא מרוויחה למעלה מחצי מיליון דולר בחודש מעבודתה החדשה: "אני עושה סכומים אדירים וזה משמח אותי. אני מתכננת לקנות קבוצת מירוצים בעתיד ואולי אף אחזור למסלול".

את דרכה בעולם המירוצים החלה גרייסי ב-2013, אחרי שהבריקה במסלולי הקרטינג השונים באוסטרליה. היא לקחה חלק באליפות אוסטרליה והפכה לאישה הראשונה אי פעם שמתחרה בתחרות זו. היא המשיכה להתקדם בעולם המירוצים, ניפצה לא מעט שיאים עד שהחליטה לתלות את הקסדה סופית ב-2017, בדרך לקריירה החדשה שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי