צפו: "קטטה נוראית" עלולה לסיים את הקריירה לשחקניות ה-WNBA

play
שתי שחקניות ה-WNBA, קורטני וויליאמס וקריסטל בראדפורד, מעורבות בקטטה | צילום מסך, טוויטר
שתי שחקניות ה-WNBA, קורטני וויליאמס וקריסטל בראדפורד, מעורבות בקטטה 01:40

אחרי ששוחררו מהקבוצה שלהן, קורטני וויליאמס וקריסטל בראדפורד נענשו על ידי הנהלת ה-WNBA בעקבות המעורבות בקטטה האלימה והמכוערת

(גודל טקסט)

שתי שחקניות ה-WNBA, קורטני וויליאמס וקריסטל בראדפורד, נענשו על המעורבות שלהן בקטטה האלימה והמכוערת, שהסרטונים והתיעוד ממנה הסעירו את הליגה בתקופה האחרונה. וויליאמס ובראדפורד תועדו בזמן שהם מכות בצורה קשה נשים אחרות באטלנטה מול דוכן לממכר מזון. שתיהן נראו שולחות מהלומות אלימות למספר נשים, כולל בעיטות ואגרופים.

וויליאמס ובראדפורד שיחקו באטלנטה דרימס. העונה של אטלנטה כבר נגמרה כשהסרטון פורסם, ולקבוצה לא הייתה אפשרות להעניש אותן, מלבד מלהודיע להן רשמית שהן לא נשארות והחוזה שלהן לא מוארך.

כעת הנהלת ה-WNBA החליטה לנקוט פעולה, והודיעה: וויליאמס מושעית משני משחקים, בראדפורד ממשחק אחד, והן לא יקבלו עליהם שכר כמובן. שתי השחקניות חופשיות כרגע, ועדיין לא מצאו קבוצה, ובארה"ב תוהים האם יצליחו למצוא מקום בליגה.

שחקנית אטלנטה דרימס קורטני וויליאמס
התלוצה על התקרית. וויליאמס | אימג'בנק GettyImages, Kevin C. Cox

וויליאמס נחשבת לשחקנית התקפית כישרונית, וההערכה שלא תהיה לה בעיה למצוא קבוצה. בראדפורד מנגד, שנבחרת בסיבוב הראשון בדראפט 2015, התקשתה למצוא קבוצה עוד לפני כן, קיבלה בשנה שעברה הזדמנות באטלנטה אחרי חמש עונות מחוץ לליגה, וכעת לא יהיה לה קל לקבל הזדמנות נוספת. "זו תקרית נוראית, אני יודעת, ואני מתחרטת עליה מאוד", צייצה וויליאמס אתמול. יש לציין כי אחרי שהסרטון פורסם, וויליאמס התלוצצה עליו בקלות דעת יחד בת זוגה, היוטיוברית Glamazontay, וגם על זה נאלצה להתנצל. וויליאמס, בחירה מספר 8 בדראפט 2016, העמידה בשנה שעברה ממוצעים של 16.5 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-4.0 אסיסטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי