מרגש: כריסטיאנו רונאלדו נענה לאתגר והגשים חלום

חגג על אטאלנטה. יחגוג גם מול ליברפול? רונאלדו | GettyImages, Naomi Baker

לבקשת הזמרת פינק שתייגה אותו בטוויטר, הכוכב הבטיח לקיים מחווה נפלאה לכבוד חג המולד שבפתח והראה שוב עד כמה מעבר להיותו כדורגלן גדול, הוא גם לב ענק

(גודל טקסט)

בזמן שכל העולם עסוק בשאלה מי נתן את ההוראה לספסל את כריסטיאנו רונאלדו אתמול (ראשון) נגד צ'לסי, אנחנו במדור נספר לכם שרגע לפני הצעד המפתיע של מאמן מנצ'סטר יונייטד הזמני מייקל קאריק, הפורטוגלי הצליח להפתיע גם הוא, ועל הדרך אפילו ריגש. רונאלדו יגשים את חלומם של שני אוהדים מושבעים בחג המולד הקרוב, לאחר שאחת הזמרות המפורסמות בארצות הברית אתגרה אותו והפנומן נענה לאתגר.

כוכב הכדורגל בן ה-36 הוא אייקון עבור ילדים מכל העולם, וכשהזמרת פינק החליטה לאתגר אותה, הוא הושיט יד לעזרה לקראת עונת החגים שבפתח. במטרה להגשים לשני ילדים חלום, האמריקאית בת ה-42 צייצה בטוויטר ותייגה את רונאלדו: "אני מלווה שני ילדים מדהימים שלא מבקשים כלום בחיים האלו חוץ מחולצה חתומה שלך לכבוד הכריסמס. אין להם הרבה, אבל אני נחושה להגשים להם את הבקשה. אני יודעת שאתה עושה דברים נפלאים כל הזמן… אבל מה הסיכוי שתשלח לי כמה ותשנה להם את החיים?".


בתגובה השיב לה השחקן המפורסם והעשיר בעולם: "אשמח לעזור לך. אארגן כמה חולצות חתומות עבור הילדים האלו בלי בעיה. ברכות על כך שהצלחת לגרום לזה לקרות", ריגש רונאלדו, שזוכר היטב מה זה להיות ילד חסר כל עוד הרבה לפני שהפך למי שהוא היום. שחקן ששווה מאות מיליון יורו, מלך האינסטגרם עם 371 מיליון עוקבים וכנראה שגם לב אחד גדול מתחת לערימות המזומנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי