בפעם השמינית ברציפות: צ'לסי לא ניצחה את יונייטד, סיימה ב-1:1

play
היה יכול להכריע את המשחק והחמיץ. רודיגר | רויטרס
טעות ענקית ופנדל של ז'ורז'יניו קבעו תיקו בין צלסי למנצ'סטר יונייטד 02:58

השדים האדומים הסתגרו, אבל הצליחו לעקוץ משער של ג'יידון סאנצ'ו (50) אחרי טעות של ז'ורז'יניו, שהחזיר עם פנדל מדויק (69). כריסטיאנו רונאלדו נכנס כמחליף בדקה ה-64

(גודל טקסט)

לפעמים הבונקר עובד. מנצ'סטר יונייטד הצליחה לחלץ הערב (ראשון) 1:1 מצ'לסי בחוץ במשחק שנעל את המחזור ה-13 בפרמיירליג. השדים האדומים עלו אל המשחק ועשו בונקר לכל דבר ועניין עם 11 שחקנים במחצית המגרש שלהם ולא ניסו אפילו לצאת להתקפות מתפרצות. למרות זאת, טעות ענקית של ז'ורז'יניו, שלא הצליח להשתלט על כדור קל, עלתה לבלוז בשער מיותרת לחלוטין מרגליו של ג'יידון סאנצ'ו בדקה ה-50. צ'לסי לא הורידה את הראש והצליחה לאזן מפנדל של לא אחר מאשר ז'ורז'יניו, שבעט טוב בדקה ה-69 וקבע שוויון מוצדק.

המארחת בסטמפורד ברידג' המשיכה לשלוט לחלוטין במשחק והגיעה למצבים מסוכנים, אבל לא הצליחה לכבוש כשבדקה ה-97 אנטוניו רודיגר נשאר לבד ברחבה ובעט מהאוויר החוצה. כריסטיאנו רונאלדו לא פתח בהרכב ונכנס כמחליף בדקה ה-64, במה שככל הנראה היה המשחק האחרון של מייקל קאריק בתפקיד המאמן הזמני עד מינויו של רלף רנגניק. זה היה משחק הליגה השמיני ברציפות שצ'לסי לא מצליחה לנצח את מנצ'סטר יונייטד.

אנטוניו רודיגר שחקן צ'לסי
היה יכול להכריע את המשחק והחמיץ. רודיגר | רויטרס

תוצאות השבת:

ארסנל – ניוקאסל 0:2
קריסטל פאלאס – אסטון וילה 2:1
ליברפול – סאות'המפטון 0:4
נוריץ' – וולבס 0:0
ברייטון – לידס 0:0