צפו בעימות ההזוי: השוער התחזה, חברו לקבוצה הורחק

play
שחקני ויקינג הנורבגית מתעמתים | צילום מסך, טוויטר
הולאנד חזר וכבש, הופנהיים ודאבור התפוצצו: שערי המחזור ה-13 בבונדסליגה 04:38

הרוחות התלהטו בין שחקני ויקינג הנורבגית, הבלם דחף את האיש בין הקורות שמשום מה החליט לזרוק את עצמו והשופט שלף אדום ישיר

(גודל טקסט)

תמונות יוצאות דופן סיפק אתמול (ראשון) המשחק בליגה הנורבגית בין ויקינג לקריסטיאנסונד, שבו הורחק הבלם דויד ברקאלו בעקבות עימות פיזי עם השוער שלו פטריק גונארסון בתוספת הזמן של המחצית השנייה, וכל זה דווקא אחרי שהקבוצה שלהם רשמה מהפך גדול בדקות הסיום בדרך לניצחון 2:3.

הוויכוח נוצר בעקבות אי הבנה בין השניים אחרי שלא הרחיקו כדור שסיכן את השער. ברקאלו מיד גער בגונארסון על הטעות שהייתה יכולה לעלות לוויקינג בספיגה, ואז דחף אותו בחוזקה תוך כדי שחבריהם לקבוצה באים להפריד. הבלם סירב להירגע ודחף שוב, והשוער החליט לעשות הצגה כאילו היה מדובר בשחקן יריב שתוקף אותו, למרות שלא ממש נפגע בצורה חמורה. שופט המשחק שלף לברקאלו את הכרטיס האדום ושלח אותו עצבני לחדר ההלבשה.

"ויכוחים בין חברים לקבוצה הם חלק מהמשחק, אבל לא צריך שזה יגיע למגע", אמר גונארסון לאחר התקרית. מאמן הקבוצה הוסיף: "זו לא סיטואציה טובה עבורנו כמועדון ששני שחקנים מתעמתים, הם שוחחו, לחצו ידיים ודיברו עם חבריהם לקבוצה". ברקאלו וגונארסון אכן השלימו וליבנו את העניינים ביניהם אחרי המשחק, כפי שהודיעה הקבוצה כשפרסמה בחשבון הטוויטר תמונה של השניים מחובקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי