"זה היה גס מידי": אוהד בוזגלו נגד יובל המבולבל

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | אוהד קב

מאמן הכדורגל לא אהב את התנהלותו של כוכב ילדים במהלך מועצת השבט: "הוא היה צריך לרדת מהעץ ולא לרמוס אותה את לייה". על יונתן בשן: "בן אדם שלא מזהה כלום ושום דבר, לא מעריך את המשחק שלך"

(גודל טקסט)

למקרה שהתגעגעתם, אוהד בוזגלו ניתח את ההדחה המפתיעה ב"הישרדות VIP". מאמנה של עמישב פתח תקווה הסביר מה הוא חושב על היחס של חברי שבט ליבולן למי שהייתה המנהיגה, לייה גיל, שצילצלה בפעמון לאחר שהרגישה כי השם שלה בסכנת הדחה וזכתה לתגובה קשה מצידו של בן הברית שלה, יובל המבולבל, שטען כי היא הייתה צריכה לעדכן אותו.

כוכב הילדים נפגע מלייה ומכך שמבחינתו היא הפנתה את כל האש אליו ולא שיתפה אותו בצעד שעשתה. אוהד לא אהב את הדברים שאמר יובל במועצת השבט והסביר: "היה פה טעם נפגם בעיניי ביחס של יובל ללייה, הוא ניצל את ההזדמנות. אני אוהב את יובל אבל הוא היה צריך לרדת מהעץ ולא לרמוס אותה, בטח לא אחרי שהיא עשתה את המעשה הנכון. זה היה גס מידי".

בנוסף, אוהד המשיך לבקר את יונתן בשן, שמבחינתו בגד בו בתחילת המשחק. שחקן העבר לא נשאר אדיש למהלך שבסוף בת הברית של יונתן, ורד בוסקילה, הודחה והטיח ביקורת קשה: "יונתן זיהה פה הזדמנות וישר קפץ. אני לא אוהב את כל המשחק של יונתן – מהצביעות והבוגדנות ועכשיו גם האינטואיציה שלך כל כך חלשה שזה לא ייאמן. עזוב את מה שקרה איתי, אתה מוכיח את עצמך כבנאדם שלא מזהה כלום ושום דבר. גם אז טעית באינטואציות שלך לגביי, וגם עכשיו אתה טועה עם לייה ומנסה לרמוס ולהכפיש אותה. לא מעריך את המשחק שלך".

צפו בדברים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי