אשתו של שחקן בית"ר מזועזעת: "אני מפחדת לצאת מהבית, תתעורר!"

מור קריאף
מור קריאף | אלבום פרטי

מור קריאף תייגה את ראש הממשלה נפתלי בנט בעקבות פיגוע הדקירה בירושלים. "מה קורה פה? תשחרר אותנו", כתבה וציינה את גילה של הדוקרת בת ה-15 שפצעה אמא בת 26 במצב קל. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

פיגוע דקירה בירושלים: אישה בת 26 נפצעה קל הבוקר (רביעי) לאחר שנדקרה בגבה בידי חשודה סמוך לקבר שמעון הצדיק בשכונת שייח' ג'ראח בירושלים. צוות מד"א העניק לפצועה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים הדסה הר הצופים, שם עדכנו כי היא מטופלת בהכרה מלאה ובמצב קל. הפיגוע אירע בסביבות השעה 7:30, אז הגיעה לאזור קבר שמעון הצדיק נערה מוסלמית, ותוך כדי הגעתה למקום דקרה אישה יהודייה שנפצעה באורח קל. על פי דיווחים, הפצועה הובילה עגלת תינוק והייתה בדרכה עם ילדיה לבית הספר. 

האירוע המזעזע טילטל קשות את מור קריאף, אשתו של אופיר קריאף מבית"ר ירושלים. אשת הכדורגלן, עורכת דין במקצועה ואמא לארבעת ילדיהם, קראה כמו כולנו את החדשות הכואבות והחליטה להביע את דעתה ולתייג את האחראי למצב מבחינתה. "מה קורה פה?", כתבה מור בחשבון האינסטגרם שלה, על גבי צילום מסך של הידיעה על פיגוע הדקירה. "מפחדת לצאת מהבית, תתעורר ותשחרר אותנו!", הוסיפה ותייגה את ראש הממשלה, נפתלי בנט. 

אשת הכדורגלן אף סימנה את גילה של המחבלת החשודה בביצוע העבירה, בת 15, כדי להוסיף עד כמה המציאות הנוראית שאנחנו חיים בה פשוט לא הגיונית. כידוע, משפחת קריאף מתגוררת בעיר הבירה ולאחרונה סיפרנו לכם על העסק החדש של הכדורגלן, בית קפה הממוקם בקניון הדר בירושלים, סוויטס, המתמחה בקינוחי פטיסרי. הזעקה והפחד של מור מובנים ולגיטימיים בהחלט וגם המדור מצטרף לרצון לשנות את המציאות היום יומית שבה אנשים מפחדים לצאת לנהל את השגרה שלהם בצורה נורמלית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי