"אוי ואבוי שהמשפחה תתפרק": נחשפו המחנות במשפחת בוזגלו

מה הם מבשלים לנו העונה? מאור, אסי ואלמוג בוזגלו (צילום: אינסטגרם) | אינסטגרם

חני מוטרדת מהמצב בבית, מאור כבר לא הכוכב הבלתי מעורער והאם המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי כבר לא מאוחדת? קבלו הצצה נדירה לקראת העונה ה-6 של "הבוזגלוס". כבר אי אפשר לחכות

(גודל טקסט)

אחרי שבשנה שעברה אסי בוזגלו זכה במיליון ב"הישרדות VIP", אוהד ופאני בוזגלו כיכבו בעונה הנוכחית וכבר הספיקו להיות מודחים ורק השבוע מאור בוזגלו הימם מדינה שלמה כשנחשף בתור הזיקית ב"זמר במסיכה", כעת הגיע זמנה של המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי לחזור למסך. תכינו את הפופקורן והשתייה כי "הבוזגלוס", תוכנית הריאליטי המשפחתית, חוזרת לעונה שישית ממש בקרוב.

צפו

ב-3 בינואר תעלה העונה החדשה ב-YES ואנחנו קיבלנו טעימה ראשונה מהעונה המטורפת של המשפחה שתביא לנו הרבה אקשן על המסך. "במשך שנים ארוכות מאור היה כוכב במשפחה ופתאום בא אסי והפך להיות תותח עליון", אלו דבריו של יעקב בוזגלו בפתיח של הפרומו לקראת שידורה של העונה. "הם תמיד היו משפחה מאוחדת עד שהתחילו המלחמות", כך כתבו בפרומו והתכוונו לריב שנוצר בשנה שעברה בין מירן בוזגלו, אשתו של מאור, לבין עדי בוזגלו, אשתו של אסי, שלא מזמן גם הספיקה לשחרר פוסט נגד הדברים שאמרה גיסתה לשעבר פאני בוזגלו (ראו ידיעה נפרדת).

"אוי ואבוי שהמשפחה תתפרק" אומרת חני בוזגלו בעודה מציירת בהתייחס לריבים ולמחנות שנוצרו בשנה האחרונה ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות במה מדובר. אם נחבר את מאות אלפי העוקבים שיש למירן ומאור באינסטגרם ביחד עם שאר האחים ונשותיהם ואפילו אלו של הילדים, נקבל קהל ענק הקרוב למיליון איש, שרק חיכה לשובה של התוכנית. אז תתכוננו ל"עונה חדשה והורסת". הבוזגלוס 6, בקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי