"מנהיג? פיפי": ה"עימות" בין אוהד בוזגלו לדודו אוואט עולה מדרגה

אוהד בוזגלו, דודו אוואט
אוהד בוזגלו, דודו אוואט | אור גפן

מאמן הכדורגל המשיך במתקפה נגד שוער העבר: "ג'קי מתדרכת אותו, הוא יגיד שהוא מנהיג ומשפיע, אבל הוא רק מקשיב לה ועושה את דברה"

(גודל טקסט)

אוהד בוזגלו ממשיך לייצר כותרות גם כשהוא בווילת המודחים של "הישרדות VIP". הפעם: מאמן עמישב פתח תקוה תקף בתכנית היוטיוב שלו את דודו אוואט וג'קי אזולאי וטען שהחיבור ביניהם מוציא את שוער העבר "ההפך ממנהיג". כזכור, לאחרונה החליפו השניים דברים באמצעות האינסטגרם.

"ג'קי מתדרכת את דודו – היא מספרת לו שהיא אמרה למייקל שמצביעים לשירה, אבל בתכל'ס היא רוצה ללכת על הראש של ליזה. דודו מקשיב לה ואומר 'אה, זה בדיוק מה שרציתי להגיד לך'. ג'קי אומרת לו 'אמרתי למייקל ששמים שירה, אבל אנחנו שמים ליזה. הבנת'? פיפי. דודו, אחר כך תגיד שאתה מנהיג, תגיד שאתה משפיע – אבל אתה רק מקשיב לג'קי ועושה את דברה. ואז אחרי שקובי צילצל בפעמון, ג'קי מתעצבנת עליו וגם על דודו".

המודח הראשון של שבט אפולאקי הוסיף וסיפר כיצד ראה את הדברים לאחר שמייקל לואיס ניצח במשימת החסינות האישית: "אחרי משימת החסינות דודו ליקק לשריף (ג'קי) בצורה פומבית. אם הוא לא עשה את זה מספיק אז הוא עושה את זה שוב". 

לאחרונה סיפר בוזגלו ברייאון מיוחד שהעניק למדור כי "דודו איכזב אותי, אני ראיתי בו מנהיג ואישיות דעתנית וגם פה הוא איכזב אותי. הוא קיבל מאיתנו את התואר "מנהיג" אבל הוא הסיר את התואר הזה בשביל ג'קי. כל דבר שהוא עשה והחליט היה דרך ג'קי והמהלך שבו הוא נתן לה את השרשרת חסינות, זה סימל את כל המשחק שלו בהישרדות. הוא מתבטל בפניה, נותן לה להוביל ובעצם אין לו שום סיי משמעותי. עדיין הוא בחור נחמד מאד עם חוש הומור, אבל אכזבה גם ברמה האישית וגם המשחקית". אוואט יגיב?

צפו בדברים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי