אחרי המחווה המרגשת, "אליפות? מכבי חיפה צריכה לנהל את המדינה"

play
שחקני מכבי חיפה עם גיא לרר וילדי סיירת החרם | מאור אלקסלסי
דוד להט, שועה רק צימק: 1:2 חשוב למכבי חיפה על בית"ר ירושלים 03:17

גיא לרר, מנחה התוכנית "הצינור" ברשת 13, וילדי "סיירת החרם" שאותם הוא מלווה, התארחו בניצחון של אלופת המדינה על בית"ר ירושלים ונפעמו מהאירוח. עם איזה מתנות הם יצאו מהמגרש ולאן הקפטן נטע לביא לקח אותם לאכול? הפרטים מיום מרגש במיוחד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עשרה ילדים וילדות, ילדי "סיירת החרם" בראשות אופק החביבה שהיא גם המנהיגה שלהם, הגיעו אמש (שני) לאיצטדיון סמי עופר, שם ניצחה מכבי חיפה את בית"ר ירושלים 1:2. אלופת המדינה הזמינה את החבורה המתוקה למשחק, ערכה עבורם טקס על כר הדשא לפני המשחק והעניקה לכל ילד וילדה גביע שכתוב עליו "את/ה האלוף האמיתי", חולצה וצעיף, יום סיור במועדון עם נטע לביא וארוחת ערב עם הקפטן במסעדת מקסים. 

מי שהוביל את "סיירת החרם" ואף נותן לה במה בתוכניותו "הצינור" ברשת 13 הוא גיא לרר, ששיתף פוסט באינסטגרם והחמיא למועדון הירוק בענק: "חודש עבר מאז שמכבי חיפה פנו אליי וביקשו לארח את ילדי סיירת החרם ועד שיצאנו אתמול מחושלים מהמשחק. מה שראיתי זה ארגון מופתי, תקתקנות אירופאית, יוזמה וחמלה מצד כל הגורמים במועדון. הכל במנות גדושות. יש אנשים שאומרים שהם צריכים לזכות באליפות, אני אומר: 'שמכבי חיפה תנהל את המדינה". 

במכבי חיפה גם סיפרו היום לספורט1 על היוזמה המבורכת: "התרגשנו מאוד מהפרויקט הזה של המלחמה בחרם ובחרנו בזה כפרויקט שנתי שלנו. השנה הזו אנו נלחמים בתופעת החרם – אנו זה כל המועדון, עובדיו, מנהליו ושחקניו כמובן. נעשה הכל כדי שאף ילד לא יוחרם ונגיע לכל מקום לשם כך. אך טבעי הדבר שנשתף פעולה עם מי שהניפו את הדגל נגד התופעה, הצינור וגיא לרר הנהדרים, ואנחנו איתם בכל פרויקט ובקשה".

גיא לרר וילדי סיירת החרם | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי