"הלם": למה פאני בוזגלו ושופט הכדורגל אושרי כהן נפרדו?

אושרי כהן ופאני בוזגלו | לירון שרון

אחרי שנה וחצי של זוגיות ודיבורים על חתונה, השניים פירקו את החבילה להפתעת כולם והותירו את הביצה בשוק. פאני הסתפקה בתגובה בת מילה אחת ומה היה לגרוש אוהד להגיד? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

דרמה גדולה בביצה והמדור המום: השורדת פאני בוזגלו ובן הזוג שלה בשנה וחצי האחרונות, שופט הכדורגל אושרי כהן, פירקו במפתיע את החבילה. כזכור, אושרי ופאני החלו את מערכת היחסים ביניהם עוד לפני שהיא יצאה לצילומי תוכנית הריאליטי של רשת בחודש אפריל, ובקיץ עברו להתגורר יחד עם ילדיה של פאני בקריית ביאליק. כעת, כאמור, הם החליטו להיפרד. 

"הלם", כך אמרה פאני למדור לאחר שביקשנו את תגובתה על הפרידה מבן הזוג הצעיר ממנה בשמונה שנים. הפרידה מפתיעה על אחת כמה וכמה אחרי ששמענו משניהם לא פעם על הכוונה שלהם להתחתן וגם לאחר שאושרי חיכה לה במהלך החודשיים שהייתה על אי בודד מנותקת מהמציאות בפיליפינים במסגרת צילומי "הישרדות VIP". נכון לעכשיו הקשר בין השניים הסתיים ובקרוב מאוד (3.1) נוכל לראות עוד פרטים עליהם כשתעלה העונה החדשה של "הבוזגלוס", בה השתתף שופט הכדורגל בזמן שהאקסית הטרייה שלו הייתה על האי.  כפי שנהוג בעידן של היום, כדי להפוך את זה הפרידה לרשמית, השניים הסירו עוקב ומחקו את כל התמונות המשותפות.

מצידו של כהן טרם נמסרה תגובה לפרידה, אבל המדור פנה לשורד VIP הכי בולט העונה, שהוא במקרה גם הגרוש של פאני, אוהד בוזגלו, שאמר: "אני נמנע מלהגיב עד שאערוך שיחה עם פאני. אני לא יודע בדיוק מה קרה. ברגע שאדע אני גם אגיב בהתאם לסיטואציה ואומר את דעתי".

לפני כמה חודשים, בזמן שפאני הייתה על האי, אושרי סיפר למדור: "היא ללא ספק האהבה הכי גדולה שהייתה לי בחיים. אנחנו שמונה חודשים ביחד ואלו החודשים הכי אינטנסיביים והכי טובים שחוויתי עם בת זוג. אני סופר את הימים כבר שתחזור לארץ ונגשים יחד את כל מה שתיכננו. אני אוהב אותה הכי בעולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי