"אני מתביישת": אשתו של שחקן מכבי חיפה מתחרטת ונחשפת

נוי ביבי | אינסטגרם

נוי ביבי, רעייתו הטרייה של רז מאיר, הצטרפה למלכות היופי לשעבר שיצאו נגד התחרות: "בחיים לא הייתי עושה את זה בדיעבד"

(גודל טקסט)

בשנת 2017, כששחקנה של מכבי חיפה רז מאיר שיחק בהשאלה במדיה של הפועל אשקלון שהייתה בליגת העל, מי שהייתה אז בת הזוג שלו וכבר הספיקה להפוך לאשתו הטרייה, נוי ביבי, השתתפה בתחרות "מלכת היופי" של ישראל. נוי הייתה אז בת 20, רל"שית בצה"ל, והגיעה לתחרות במקרה: "חברה שלי אמרה לי שיש לה אודישן לשם, לקחתי אותה ואז היא הכניסה אותי. בלי זימונים, בלי כלום, פשוט נכנסתי ועברתי ואז זרמתי עם זה והודעתי למפקד שלי שצריך לבקש דחיית שירות ושאין סיכוי שאני עושה את זה. הוא אמר לי- איזה דח"ש? זו הגאווה של היחידה שלנו. זו הייתה הגשמת חלום של אמא שלי ורז כמובן גם זרם".

בשבוע שעבר התקיימה בישראל תחרות "מיס יוניברס" ובעקבותיה מלכות יופי לשעבר, כמו לינור אברג'יל ולירן כוהנר, יצאו נגד תחרויות יופי שמבחינתן "כבר לא רלוונטיות יותר, זה דבר ששייך לתקופה אחרת. גם לפני 14 שנה זה לא היה מדהים ללכת בבגד ים ועקבים על במה". גם אשת הכדורגלן היפהפייה ובעלת הנתונים האידיאליים לתחרות, מסכימה לחלוטין: "אף אחד לא אמר שהתחרות הזאת שלילית, אמרו שהיא פשוט לא רלוונטית בגלל הקריטריונים שלה לבחינת יופי, שמראש מכשילים את המטרה הסופית. זה דבר מוביל לדבר וכשהבסיס לקוי, הכל אחר כך לקוי ומתפרש לקוי".

כזכור, מפיקת האירועים והכדורגלן פתחו לנו את הקיץ בחתונה הנוצצת שלהם שהתקיימה, בנוכחות כל החברים הירוקים בחודש יוני האחרון. כשסערת "מלכות היופי" עשתה רעש ברשתות החברתיות בימים האחרונים, נוי ממש לא נשארה אדישה והגיבה לכאלו שחשבו שמלכות היופי שיצאו נגד התחרות, הן צבועות: "הן לא צבועות", כתבה אשת הכדורגלן, "בתור אחת שהתמודדה ב-2017, בחיים לא הייתי עושה את זה בדיעבד ואני אפילו מתביישת שהייתי חלק מדבר כזה ברמות! כשבן אדם מתבגר, הוא תופס בעיניו דברים אחרת".

נוי ביבי | צילום מסך

נוי בטוחה שאם ישנו את תנאי הקבלה לתחרות מלכות היופי, אז זה ישרת בדיוק את המטרה שיהיה ייצוג לכולן: "אם הייתה מישהי בגובה 1.60 "עגלגלה" במסלול, תאמיני לי שאף אחד לא היה מדבר על זה בעולם. הבעיה מתחילה מהתנאים להשתתפות ומשם זה רק מחמיר. ההגדרה ליופי היא אלוהית והתחרות משמידה את כל היופי של הנושא הזה בצורה הכי אירונית ועלובה שיש. העולם השתנה וצריך להתקדם. אני באופן אישי סבלתי מזה שהיו מסרקים ומאפרים אותי מארבע בבוקר עד שבע בערב בשביל תמונה. זה הכי לא אני".

נוי ביבי | אינסטגרם
נוי ביבי | אינסטגרם
נוי ביבי עם רז מאיר | אינסטגרם
נוי ביבי עם רז מאיר | אינסטגרם
נוי ביבי עם רז מאיר | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי