אחרי הפרידה: פאני "שברה שגרה", אושרי עשה את "הדבר הנכון"‎‎

אושרי כהן ופאני בוזגלו | פרטי

לאחר שפירקו את החבילה, האקסים הטריים בחרו לשתף משפטים מרגשים באינסטגרם ולא הסתירו את הכאב. בזמן שפאני יצאה לבלות עם הבסטי, הגרוש אוהד חיזק אותה: "תמיד אהיה שם בשבילך"

(גודל טקסט)

"עם הפנים קדימה" כך כתבו בני הזוג לשעבר, פאני בוזגלו ואושרי כהן, לאחר שפירקו את החבילה ונפרדו. האקסים הטריים חלקו עם העוקבים שלהם באינסטגרם את התחושות. שניהם החליטו לשתף משפטים של הסופרת מיקה בן שאול. "כשהנפש מרוסקת היא נחשפת לקרקעית ובתשישותה היא אוספת ממנה אוצרות יקרים שישמשו אותה כשתהיה שוב מעל פני הגלים", כתבה פאני והוסיפה: ""כמה שזה נכון" עם פרצוף עצוב.

גם שופט הכדורגל הגיב לראשונה "לפעמים הדבר הנכון ביותר הוא קצת לכאוב" והוסיף גם הוא פרצופים עצובים, מה שאומר ששניהם כואבים וומתקשיםלהתרגל לסטטוס החדש. כזכור, בין השניים אהבה גדולה ודיבור רציני על חתונה וילדים משותפים, אך בשל סיבות אישיות, החליטו לפנות כל אחד לדרכו. הרווקה הטרייה כבר הספיקה "לשבור שגרה" ולצאת לבלול אתמול בערב (רביעי) עם הבסטי, דניאל ציוני, ונראה שהיא יודעת בדיוק מה צריך לעשות כדי להתגבר על לב שבור.

הגרוש של פאני, אוהד בוזגלו – שכבר הגיב לנו אתמול ואמר שיגיד את דעתו לאחר שיחה עם פאני, החליט לתמוך בה קבל עם ו-145 אלף עוקבים. בוזגלו שיתף את הרגע המרגש שלהם כשנפגשו בבקתה לאחר ההדחה מ"הישרדות VIP" וכתב: "לא משנה מה, לא משנה מי, תמיד אהיה שם בשבילך. הכל קורה לטובה. אני והילדים תמיד, אוהבים אותך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי