לפני בית"ר ירושלים: צ'רון שרי התחדש בקעקוע מטורף

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

כוכב מכבי חיפה עשה את הדרך ל"בון בוי טאטו" בתל אביב, שם חרט על גופו פורטרט מרהיב של פניו של בנו. דני גינזבורג שאחראי ליצירת האומנות רמז: קעקוע נוסף כבר על הפרק. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

רגע לפני שמינית גמר גביע המדינה בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (רביעי ב-20:00), צ'רון שרי התחדש. בסוף השבוע האחרון הגיע ההולנדי לתל אביב, שם חרט את הדבר שהוא הכי אוהב בעולם על גופו. מדובר כמובן בבן שלו, שיין בן ה-4.5. אתם בוודאי זוכרים את דור ההמשך של משפחת שרי, עליו כבר סיפרנו בעבר, כוכב אינסטגרם עם 21 אלף עוקבים. כמו אבא, שיין משחק כדורגל בילדים של מכבי חיפה ואפילו מוצא זמן גם לחוג קראטה. 

שרי פקד את הסטודיו "ג'ון בוי טאטו" הממוקם במרכז תל אביב בדיזינגוף ארלוזרוב, שם נפגש עם דני גינזבורג, האמן שאחראי על רוב היצירות שמקשטות את כדורגלני ליגת העל בשנים האחרונות. המקעקע המוכשר סיפר למדור: "שרי שלח הודעה ואמר שהוא חייב להגיע להתקעקע ושהוא רוצה משהו שקשור למשפחה. סיפר לי שאישתו עושה תמונות ממש יפות לילדים שלו ושיש לבן שלו אינסטגרם פעיל שהם מתחזקים לו. אז לקחנו תמונות שלו ושל הבן שלו והתחלתי לעצב מזה סקיצה". גינזבורג קיעקע פורטרט של פניו של בנו של שרי על הירך והתוצאה, לא פחות ממושלמת! 

הקעקוע החדש של שרי
הקעקוע החדש של שרי | ג׳ון בוי טאטו

שרי סיפר לגינזבורג שהוא שואף למלא את כל הגוף בקעקועים ושקודם כל ירצה לסיים את כל הרגל. חוץ מזה, וזה החלק המרגש בסיפור, כוכבה של מכבי חיפה רוצה גם לעשות קעקוע של אשתו. "הוא אמר שהיא איתו מתחילת הדרך", סיפר הכדורגלן על אשתו אסלי שרי, שלצידו כבר עשר שנים. ביום ההולדת האחרון שלה שיתף שלל תמונות של היפה שלו וכתב: "לא יכול לחכות כבר לעשור הבא איתך". המדור מתמוגג ובעיקר מחכה לראות איזה קעקוע יבחר להוסיף בביקור הבא של ההולנדי בעיר הגדולה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי