אחרי הפרידה משופט הכדורגל: פאני בוזגלו בהצהרה מפתיעה

אושרי כהן ופאני בוזגלו | פרטי

אם קיוויתם שגורשתו של אוהד בוזגלו תשוב לזרועותיו של אושרי כהן, האקס הטרי, זה כבר לא על הפרק. "עד לפני חודש יצאתי עם מישהו שקטן ממני בשמונה שנים. סיימתי לצאת עם קטנטנים", הכריזה השורדת

(גודל טקסט)

כחודש עבר מאז שפאני בוזגלו ושופט הכדורגל אושרי כהן נפרדו ונראה שזה סופי ולתמיד. פאני, שאוטוטו מגיעה למאה אלף עוקבים באינסטגרם, עידכנה את המעריצים הסקרנים שלה במסקנות שלה ממערכת היחסים האחרונה. גרושתו של אוהד בוזגלו פתחה את השאלות-תשובות ברשת החברתית ונשאלה על ידי אחד העוקבים אם יש לה בעיה לצאת עם בחור שצעיר ממנה. "עד לפני חודש יצאתי עם מישהו שקטן ממני בשמונה שנים. אני סיימתי עם קטנטנים", הצהירה מי שסיימה לאחרונה את תפקידה ב"הישרדות" ושמה סוף לאופציית הקמאבק.

באחד הפרקים של "הבוזגלוס" ששודר השבוע, פאני ואוהד נפרדו מהילדים ויצאו לצילומי הישרדות, אז ליווה אותה האקס, שכזכור ספר את הימים לחזרתה מהאי בפיליפינים. אמנם היינו בטוחים במדור שהסיפור הרומנטי בין השניים יסתיים בחתונה מאחר והם היו מאוהבים בטירוף, אך נכון להיום ועל פי התשובה של פאני לפחות, זה כבר כנראה לא יקרה. 

כזכור, אושרי ופאני החלו את מערכת היחסים עוד לפני שיצאה לצילומי "הישרדות VIP" ובהמשך אף עברו להתגורר ביחד בקריית ביאליק. השניים היו נראים קרובים ומאוהבים ולכן הפרידה הייתה צעד שהפתיע את כולם. "הלם", כך פאני בעצמה הגיבה לנו מיד לאחר שיצאה לתקשורת הידיעה על סיום הקשר.

אושרי כהן ופאני בוזגלו | לירון שרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי