הטניסאי ניצח באליפות אוסטרליה, וחתם על המצלמה: תודה לתרופה נגד שלשולים

play
| צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
מעריציו של נובאק דג'וקוביץ' תומכים בו מחוץ למלון פארק במלבורן, אוסטרליה 00:44

רגע משעשע במלבורן: מתאו ברטיני (7 בטורניר) התקשה מול יריבו הצעיר אבל ניצח ב-4 מערכות, בסיום כתב "תודה, אימודיום", והודה שסבל מאוד במהלך המשחק: "לא ארחיב, רק אגיד שהיו לי כאבי בטן"

(גודל טקסט)

רגע משעשע נרשם היום (שני) באליפות אוסטרליה, כאשר מתאו ברטיני ניצח והעפיל לסיבוב השני בטורניר, וחשף לעיני המצלמה ממה סבל לאורך כל המשחק: שלשולים. הטניסאי האיטלקי, שמדורג 7 בטורניר, פתח בצורה רעה מאוד את המשחק מול ברנדון נקשימה האמריקאי (68 בעולם), והפסיד לצעיר בן ה-20 במערכה הראשונה 6:4.

הוא נראה סובל, לא בקצב המשחק, לקח פסקי זמן רפואיים, ואף יצא לשלוש הפסקות שירותים במהלך המשחק. עם הזמן נכנס לקצב, שיפר את היכולת וניצח בסופו של דבר בשלוש המערכות הבאות 2:6, 6:7 (5), 3:6, כשהוא גם מציל שתי נקודות מערכה בדרך.

הטניסאי האיטלקי מתאו ברטיני במהלך טיפול רפואי באליפות אוסטרליה
נשמע חוויה לא קלה. ברטיני | אימג'בנק GettyImages, Kelly Defina
הטניסאי מתאו ברטיני חותם על המצלמה: "תודה, אימודיום"
| צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

בסיום המשחק הוא ניגש למצלמה וקיבל את העט המיוחדת שבעזרתה טניסאים נוהגים לחתום על העדשה – אבל הפעם ברטיני לא חתם, אלא הפתיע כשכתב "Imodium, grazie" – ("תודה, אימודיום"), כשהוא למעשה מודה לתרופה שמיועדת לטיפול בשלשולים חריפים.

"לא ארחיב, רק אגיד שסבלתי מכאבי בטן", אמר ברטיני, שנאבק קשות במשך שלוש שעות ו-10 דקות, "הצלחתי להשאיר את עצמי במשחק בזכות החוסן המנטאלי, כי הגוף שלי לא ממש היה שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי