גם מייקל לואיס נדהם: התמונה של פאני בוזגלו שרפה את הרשת

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | מסך, אינסטגרם

הרווקה הטרייה הצטלמה בביקיני קטנטן וגרמה לטמפרטורה להתפוצץ ולכולנו להזיע מחום בקור של ינואר. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אי אפשר לסגור שבוע מבלי שנעדכן אתכם בנוגע לשורדת VIP ואשת הכדורגלן לשעבר שלא יורדת מהכותרות לאחרונה, פאני בוזגלו. והפעם בתפריט: התמונה הלוהטת שהעלתה גרושתו של אוהד בוזגלו ששרפה את האינסטגרם. אתמול (רביעי) שיתפה פאני את כמעט מאה אלף העוקבים שלה ברשת החברתית בתמונה נוספת מהאי בפיליפינים בביקיני קטנטן וגרמה לטמפרטורה להתפוצץ ולכולנו להזיע מחום בקור של ינואר. הלייקים והתגובות זרמו ישירות, כשהשורד וחברה לריאליטי מייקל לואיס, מיד מיהר להגיב ושאל אותה מי הצלם שאחראי לפריים המושלם.

התמונה ששרפה את הרשת. פאני בוזגלו
התמונה ששרפה את הרשת. פאני בוזגלו | מסך, אינסטגרם

לאחר שגרמה לנו להתגעגע לשיזוף ולים, נזכיר שפאני היא הרווקה הכי מבוקשת בקרב משפחת הכדורגל המפורסמת, והיא מופיעה מידי שבוע על מסך הטלוויזיה בריאליטי המשפחתית "הבוזגלוס". כזכור, הפעם האחרונה שכיכבה אצלנו במדור הייתה כשהסבירה לעוקביה במסגרת שאלות-תשובות שלא תצא יותר עם מישהו שצעיר ממנה, כפי שהיה עם האקס הטרי, שופט הכדורגל. השניים נפרדו לפני כחודש, וכעת פאני עסוקה בעסק שלה, ובתפקיד החדש שלה: שדרית ברדיו 99.5 לצד החבר הטוב, דניאל ציוני.

השניים שידרו אתמול בשעות אחר הצהריים ותוך כדי ששמו למאזינים את השיר החדש של אייל גולן "סוף של כל סיפור", הם התמוגגו ופאני אמרה בסטורי לעוקבים שהשיר הזה "מרסק" אותה. השיר המרגש מדבר על פרידה ועל בחורה שעוזבת את הגבר שלה ונראה שנגע לליבה של הבוזגלואית במיוחד. תוך כדי שהלייקים לתמונה הלוהטת של פאני ממשיכים לזרום, גם בפרק ששודר אתמול של 'ארץ נהדרת' לא הצליחו להתעלם ממנה, וליאור אשכנזי שחיקה את השופט אהרון ברק, אמר כי לאחר שצפה בכל הפרקים של 'הבוזגלוס', לדעתו: "אין אישה כמו פאני, נודר". 

הסטורי של פאני בוזגלו
הסטורי של פאני בוזגלו | מסך, אינסטגרם
פאני בוזגלו ודניאל ציוני
פאני בוזגלו ודניאל ציוני | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי