בצרפת משוכנעים: זו בת הזוג החדשה של קיליאן אמבפה

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן | רויטרס

השניים מעולם לא נצפו ביחד ואפילו לא עוקבים זה אחר זו ברשתות, אך במולדתם טוענים כי הם מנהלים מערכת יחסים מגה מסקרנת. לירון שרון עם הפרטים המלאים, התמונות והאירוע החגיגי שעשוי "להסגיר" אותם

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על קיליאן אמבפה הייתה כשקיבלנו התכתבות שלו עם רקדנית ישראלית, אך מסתבר שייתכן וכבר יש מישהי אחרת בחייו של כוכב פריז סן ז'רמן. בצרפת מדווחים ששמו נקשר למלכת היופי של צרפת, אלישיה אייליס. הם אמנם מעולם לא נצפו יחד בפומבי, אבל כבר הבנו שמערכות יחסים יכולות להישאר מתחת לרדאר, בדיוק כפי שנהג לעשות חברו הטוב, ניימאר, שלאחרונה "יצא מהארון" עם בת הזוג שהסתיר במשך חודשים רבים, ברונה מרקוזין.

אמבפה ואלישיה הכירו כבר במונדיאל 2018 ברוסיה, אליו הגיעה הדוגמנית שנצפתה מעודדת את נבחרת הכדורגל של מדינתה שזכתה בתואר הנחשק. כבר אז החלו במדורי הרכילות בצרפת לצוץ שמועות על קשר רומנטי בין השניים, שבשלב זה עדיין לא עוקבים אחד אחרי השנייה ברשתות החברתיות, אבל בצרפת משוכנעים שהם בזוגיות. לראייה, מלכת היופי נצפתה ביציע בפארק דה פראנס בחודש שעבר, אז שוב החלו השמועות שהשניים מנהלים מערכת יחסים מגה מסקרנת.

הדוגמנית המיוחדת מבוגרת מהכדורגלן במספר חודשים והלוק המדהים שלה מסדר לה עבודה מסביב לשעון וגם כמעט חצי מיליון עוקבים באינסטגרם. תתארו לעצמכם מה יקרה לחשבון שלה אם אכן יתגלה שהיא והכדורגלן בזוגיות באופן רשמי. היא למדה משפטים והחלה לדגמן כבר בגיל צעיר ובשנת 2017 כבשה את ליבם של הצרפתים כשהוכתרה כמלכת יופי, כך שסיפור אהבה עם החלוץ האהוב יכול להיות חלומי. בשבוע הבא כשניימאר יחגוג 30, נשים לב אם אמבפה יגיע לבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי