"פאק ברנטפורד": הכוכב תועד מקלל את קבוצתו, האוהדים דורשים עונש

play
שחקן ליברפול פאביניו מול שחקן ברנטפורד איבן טוני | GettyImages, Michael Regan
אלנגה, גרינווד ורשפורד כבשו ודה חאה הציל, 1:3 ליונייטד על ברנטפורד 02:56

אייבן טוני עורר זעם בממלכה לאחר שסרטון שלו מחופשה מדובאי התפשט ברשתות החברתיות. החלוץ התנצל וטען: "הסרטון נערך ונחתך, אך צריך לקבל את ההשלכות"

(גודל טקסט)

בימים אלה הפרמיירליג נמצאת בפגרה קצרה, לאור משחקי הנבחרות המתרחשים במספר יבשות. כוכבה של העולה החדשה ברנטפורד, אייבן טוני, ניצל את ההפסקה כדי לנפוש בדובאי, אך במהלך חופשתו הוא נקלע לסערה לא נעימה במיוחד.

בסרטון קצר שעלה לרשתות החברתיות והתפשט במהרה, תועד טוני כשהוא ללא חולצה לצד בחורה, שקיללה את המועדון של החלוץ ואמרה "פאק ברנטפורד". באופן מפתיע, טוני חזר על הביטוי שלה, עורר סערה בממלכה וכעת אוהדי הקבוצה דורשים להענישו.

במועדון החליטו לחקור את המקרה, ובינתיים טוני הספיק לפרסם הודעת התנצלות: "השפה בה השתמשתי בסרטון הזה לא מקובלת. הסרטון נחתך ונערך, אבל אני צריך לקבל את ההשלכות שהיו לו ולהבין שלא הייתי צריך לשים את עצמי בסיטואציה הזו. הסברתי למאמן מה קרה והתנצלתי בפניו, אך אני רוצה להתנצל בפני כל האוהדים. אני אחזור בשבוע הבא לאימונים ואעבוד קשה".

צפו בסרטון שעורר סערה

עבור ברנטפורד העונה הנוכחית היא הראשונה בליגה הבכירה בעידן הפרמיירליג, ואחרי ששיחקה 23 פעמים היא מדורגת במקום ה-14 בטבלה, שמונה נקודות מעל הקו האדום. טוני, שסיים אשתקד כמלך שערי ליגת המשנה, הבקיע עד כה העונה שישה שערי ליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי