זה באמת קורה: הקריירה החדשה של מאור בוזגלו

מאור בוזגלו | ניב אהרונסון

אחרי שהצהיר כי בכוונתו לעסוק במוסיקה, כדורגלן העבר הופיע לראשונה מול קהל, נתן בראש וסיפר למדור ש"היה כיף מאוד". לירון שרון עם הפרטים על האירוע הנוצץ ורשימת הסלבס שזכו לראות זאת מקרוב

(גודל טקסט)

לאחר הבוקר היום המרגש של מירן בוזגלו, הגיע תורו של בעלה, מאור בוזגלו, לעשות הסבת מקצוע ולהתעסק בתחום שבוער בו. אחרי שפרש מכדורגל והשתתף בתוכנית הריאליטי "הזמר במסיכה", גילה שחקן העבר שהוא מתכנן לעשות מוסיקה והצהיר שזו האהבה החדשה בחייו.

מירן ומאור חגגו אתמול ב"אוזה" את את יום הולדתו של החבר הטוב יקי כביר, שערך מגה איבנט אליו נהרו מיטב הסלבריטאים של הביצה הישראלית, כשבין היתר זיהינו את ג'ובאני ומאיה רוסו, מאיה בוסקילה, מעיין אשכנזי, אורטל עמר, שר פיטנס ובעלה, אלין כהן (האקסית של טום שלח), רותם וצחי חג'ג', אוראל צברי, אירה דולפין, וגם אחיו של מאור, אסי בוזגלו ואשתו עדי, ועוד רבים וטובים שהגיעו להרים ואף נהנו מהופעת בכורה מול קהל של מאור, שנתן בראש בעמדת הדיג'יי. 

לאחר שבוסקילה נתנה שואו ועלתה לשיר, הגיע תורו של בוזגלו שסחף אחריו את ההמון שהתלהב בטירוף לשמוע אותו מנגן את הסשן שיצר. את התגובות אפשר לראות במספר הסטוריז הלא נגמרים שתוייג כשהוא שורף העמדה, ואנחנו במדור פנינו לכדורגלן והפרשן לשמוע על החוויה: "הוזמנתי ליום ההולדת של יקי, חבר טוב שלי, דבר שקרה במקביל לתהליך שאני עובר עם עצמי בו אני לומד וחוקר את נושא המוסיקה. צ'ופי שהוא אדם גדול ודיג'יי ענק אמר לי 'בוא תנגן משהו בספונטניות', אז זרמתי זרמתי והיה כייף מאד". מוכשר ולא רק על המגרש, כבר אמרנו?

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מסך, אינסטגרם
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: מאור בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי