תיעוד מלחיץ: ניסה לשחות מתחת לקרח וכמעט טבע למוות

הצוללן הסלובקי בוריס אורבק ניסה לאתגר את עצמו עם שחייה של 20 מטרים באגם כשמעליו יש שכבה דקה של קרח. אלא שהניסיון הראשון לא הצליח כמצופה וזה כמעט נגמר רע מאוד. צפו

(גודל טקסט)

הסרטון הבא שתראו הוא עוצר נשימה, תרתי משמע. צוללן מנוסה החליט לאתגר את עצמו עם שחייה מתחת לאגם קפוא עם שכבת קרח דקה – ללא בלוני חמצן, כאשר המטרה שלו היא להגיע לצד השני הפתוח ולצאת לפני שנגמר לו האוויר בריאות.

בוריס אורבק, שחקן הוקי קרח מקצועי וצוללן סלובקי בן 31, ניסה לשחות למרחק של 20 מטרים מתחת לקרח כאשר חבריו מנסים לעזור לו להגיע לצד השני. בסרטון, שזכה לכמעט רבע מיליון צפיות באינסטגרם ובטיקטוק, הוא תיעד את עצמו שוחה מתחת לקרח באזור הרי טאטרה שבסלובקיה. אלא שכפי שאפשר לראות זה ממש לא הצליח לו בצורה חלקה כפי שהוא ציפה.

הניסיון הראשון כמעט נגמר באסון

בסרטון ניתן לראות שבוריס לוקח נשימה עמוקה ומתחיל במשחה. הוא מגיע לנקודת היציאה, שם חבריו עמדו על הקרח וניסו לשבור אותו כדי לעזור לו לצאת. אלא שלפתע הוא איבד את חוש הכיוון ופנה לכיוון הלא נכון. חבריו ניסו לכוון אותו למקום הנכון ולעזור לו לצאת.

אלא שאחרי כמה שניות מלחיצות במיוחד, הצוללן מתחת לקרח מצא את חבל הבטיחות ונעזר בו כדי למשוך את עצמו החוצה לנקודת ההתחלה שלו.

הניסיון השני היה מוצלח יותר

אז הניסיון הזה כשל, אבל בוריס לא התייאש. הוא ביצע ניסיון נוסף והפעם הוא השלים את המסלול בהצלחה ללא תקריות מיוחדות. למרות זאת, לא מומלץ לחובבנים לנסות את זה בעצמם, הא?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי